RE: RE: Dear steemit!?
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dear steemit!?

RE: Dear steemit!?

hva trenger du å oversette? jeg er mer av den oppfatning at hvis vi begynner å blande norske ord inn så blir det fort mye forvirring, som en Exchange, altså en plass hvor vi kjøper og selger crypto valutta (feks coinbase, hitbtc, kraken, binance), skal vi da kalle denne siden for "Veksleren"? det blir det fort mye rot av i mitt hode hvertfall.

Når vi bruker de engelske ordene så er det så mye letter å google seg frem til et svar om det er noe en lurer på, akkurat det samme gjelder mobiler, pcer og annen elektronikk, alt blir mye enklere hvis vi bruker de engelske ordene, synes hvertfall jeg.

er det noe jeg kan hjelpe med? det er bare å spør, så skal jeg svare deg så godt jeg kan. crypto-verden er veldig komplisert, men vi trenger ikke tenke på alt det kompliserte hvis vi bare skal bytte en crypto (feks SBD) til en annen krypto (feks SteemPower), www.blocktrades.us har gjort vekslingen veldig enkel, det er bare å skrive inn beløp og brukernavn og passord så er det i orden, trenger ikke engang å lage en bruker på den siden.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center