Můj deník 12.5.-13.5.2019

Je přede mnou nabitej týden. Třeba v pátek mě čeká seminář, v sobotu jdeme pochod Praha-Prčice. Respektive část ze Sedlčan, takže nějakých 30 kiláků pěšky. Mimochodem neuvidíme se někde po cestě s někým? Že bych si trapně přilepil na bágl Steemit jméno. :)

Steemit deník.jpg

12.5.2019

  • Další trochu zabitej den. Skončilo to jen tréninkem očí s knížkou. Tentokrát jsem otevřel Chi running, protože příští týden mě v neděli čeká seminář v Praze. A já sem rád připravenej. :)

13.5.2019

  • Dnešní den byl mnohem lepší. Nazvedal sem cca tunu na dřep (atg back squat). Dohromady dřepů udělal nějakých 90 a to všechno rozloženo do 10 sérií skrz den. Po pětiminutovkách. Takže nějakých 50 minut cvičení.

  • A fáze dvě stojky. A protože si mezi série rád dávám nějaký lehčí věci, tady jednu z nich máte. Stačí násada od koštěte a schválně. Jak dlouho tyč udržíte, aniž by vám spadla? Pěkně naboso? Zkuste a dejte vědět.

.

7256
Daily Activity
Height
185 cm
Weight
74 kg
Body Fat
%
Waist
cm
Thighs
cm
Chest
cm

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now