Yollardannotlar
June 11, 2018
tr
Bir haftasonu Adana
Her sene Adana’ya gelmeden rahat edemiyoruz. İstanbul’da milyon tane kebapçı olsa da Adanadakilerin yerini tutamayacağını bildiğimiz için ucuz uçak bileti bulunca hoop burdayız :) Bugün yine birbirinden
$ 0.775
190
tr
Belgrad ve Yılbaşı
Belgrad uzun zamandır listemdeydi ama bir türlü uygun fiyatlı/zamanlı uçak bileti denk getirememiştim. Baktık uçakla olmuyor otobüsle gelelim dedik 🤣 (17 saat sürdü) Belgrad tarihi, müzeleri, hiç bitmeyen
$ 0.631
166
Thassos'a Yolculuk
Ramazan bayram tatili dokuz gün olunca, ben deniz tatili yapalım diye tutturunca, hali hazırda schengen vizemiz de olunca bayram için Thassos planı yapmaya koyulduk. Deliler gibi araştırdım, bu sebeple
$ 0.334
Meşhur Kastamonu Döneri
Aile ziyareti sebebiyle Kastomonu'ya tekrar gittik. Hava bir yağdı bir açtı. Hazır gelmişken Vedat Milor'un 5 yıldız verdiği, en güzel döneri bir Kastamonu'da yedim diyerek hala övgü ile bahsettiği Altınöz
$ 7.169
6y
Edirne'de ciğer nerede yenir?
Haftasonu İstanbul'dan kaçalım ama fazla da uzağa gitmeyelim diyenlerin uğrak yeridir Edirne. İstanbul-Edirne arası otobanın oldukça güzel ve sakin olmasının da bunda etkisi var mı bilinmez. Erkenden çıkıp
$ 7.323
Ne güzelsin Safranbolu
Safranbolu'nun yeri bende çok başka. Ben Safranbolu'da evlendim. Daha önce hiç ziyaret etme fırsatı bulmadığımdan Safranbolu'ya ilk düğünüm için gitmiş oldum. Bir de dış çekimi Safranbolu'da yaptık ki
$ 7.717
Horma Kanyonu ve Ilıca Şelalesi
Kastamonu ve çevresindeki doğal güzellikler gitmekle bitmiyor. Ramazan bayramı için gittiğimizde yine Fatih Abi'nin araştırma ve önderliğinde Horma Kanyonu ve Ilıca Şelalesi'ne doğru yol aldık. Kanyon
$ 7.444
Amsterdam Konaklama
Aylar öncesinden konaklama yerlerini araştırmaya başlamış olmama rağmen Amsterdam'da fiyatlar oldukça yüksekti. 3 gecelik konaklama ücretleri 2016 Mart ayı için 1200tl'den başlıyordu. Bunda euro fiyatlarındaki
$ 7.454
Amsterdam Bisiklet Kiralama
Geçtiğimiz sene de Amsterdam'a gitmiştik. Amsterdam card aldığımız için ulaşım konusunda sorun yaşamayız diye düşündüğümüzden bisiklet kiralamayı hiç düşünmemiştik bile. Bir de Amsterdam'da bu kadar yaygın
$ 6.384
Amsterdam'da ne yenir?
Bir yere gittiğinizde gezdiğiniz yerlerden çok içtiğiniz lezzetli kahveler, yediğiniz güzel yemekler aklınızda kalıyor. Gittiğim çoğu yer için yemek yenecek yerleri öncesinden araştırırım. İşi şansa bırakmamak
$ 7.270
Amsterdam Hipster Kahveciler
Amsterdam'a gitmişken espressonun en harikasını, lattenin en köpüklüsünü içmeden dönmek olmaz dedik. Bu konuyu derinlemesine araştırdık. Hem karakteri, hem lezzetli kahveleri olan güzel kahvecilerde mola
$ 7.230
Müze Gezmeyecekler İçin Amsterdam
İtiraf ediyorum sanatsal müzelerden hiç anlamıyorum. Geçtiğimiz sene Amsterdam kart aldık diye o müze senin, bu sanat galerisi benim gezmiştik ama benim yorumlarım "Güzel çizmişler yeaa" dan
$ 7.629
Budapeşte Gezi Notları
Yılbaşı sabahı gözümü açar açmaz kampanya ile aldığım biletlerin vakti geldi çattı. Geçtiğimiz hafta sonu Budapeşte'ye gittik. Kasım ayında Viyana-Prag yapmıştık fakat zaman darlığından Budapeşte'ye
$ 7.299
Budapeşte Hipster Kahveciler
Budapeşte'ye gidip oradan oraya koştururken yorgunluğunuzu atacağınız, lezzetli kahvelerle keyfinize keyif katacağınız mekanları sizler için gezdik. Kahve keyfinizi şansa bırakmak istemezseniz buyrun :)
$ 7.303
beyrut
Beyrut Araç Kiralama ve Ulaşım Rehberi
Yurtiçi gezilerimizde araç kiralamayı es geçmiyoruz ama yurtdışı gezilerinde gideceğimiz destinasyonunun yapısına ve toplu taşıma olanaklarına göre karar veriyoruz. Yurtdışı olarak daha önce sadece Yunanistan
$ 7.421
Thassos Notları 3
Bu sabah uyandık ve bir doğa harikası olan Giola'yı çok kalabalık olmadan görmek için yola çıktık. Giola denizin kenarında kayalıkların içerisinde oluşmuş doğal bir havuz aslında. Kayaların yüksekliği
$ 8.536
Thassos Notları 2
Thassos'da güneşli güzel bir güne uyanıyoruz. Yanımızda getirdiğimiz kahvaltılıklar ile birlikte odamızdaki küçük balkonda güzel bir kahvaltı hazırlıyoruz. Bu mutfak ve kahvaltı olayını çok sevdim. Böylece
$ 8.653
Thassos Notları 1
Otelden ayrıldıktan sonra hava serinlemeden denize girelim diye düşünüyoruz. Gideceğimiz yerlerin haritadaki yerlerine ve konumumuza göre hızlıca bir plan çıkarıyorum. İlk olarak Thassos'un en güzel denizi
$ 8.780
Beyrut Şehir Merkezinde Gezilecek Yerler
Beyrut'a gitmeden evvel tarihi ile ilgili net bir bilgim yoktu ama şehri gördükten sonra en çok araştırdığım konu bu oldu. Beyrut'ta müslüman ve hristiyanlar bir arada yaşıyor fakat 1970lerde iki taraf
$ 8.986
Budapeşte Yeme İçme Rehberi
Bu zamana kadar yurtdışı gezilerimiz içerisinde yeme içme konusunda bizi en çok tatmin eden ülke Macaristan oldu. Sebebi çok basit, bizim damak tadımıza yakın lezzetleri var. Aç kalma telaşını bırakın
$ 8.996

Follow, be first to know