Hola, muy buena tu reseña, y se ve bien este tipo de anime algo fuera de lo fantasioso, se ve mas a lo cotidiana y cosas de la vida, me parece bien tenerlo presente.
Hello, very good your review, and it looks good this kind of anime something out of fantasy, it looks more to the everyday and things of life, I think it's good to keep in mind.
RE: Review of the anime Isekai nonbiri nouka [Eng / Esp]