Bu kez de telefonumun kamerasına, yine bir köşede çalıp oynayan neşeli bir grup takıldı. Gece saatin 3'ü..
Çevresi, el çırpan ve telefonla görüntü kaydeden insanlarca çevrilmiş sevimli bir teyze neşeyle raksediyor..
Beyoğlu için meşhur bir şarkımızın sözü geldi aklıma..
Beyoğlu'nda geee zer sinnn..
Göz-leeeeri-ni süüüZersinnn..
Seeevdiceğim yaaavrucağıııım...
Ah Niye niye niye beni Üüü-zersinnn..
I love you ISTANBUL...
Umarım Beğe-Votenirsiniz :-) Neşeniz bol olsunn..