43

varolleng

I am an Enginner, I am living Turkey / Amateur gamer / Amateur Photographer
Available
Used
Resource Credits
265 Followers
165 Following
Turkey
January 29, 2018
varolleng
tr
6y
RE: Biberciklerim
bizde biberiye aldık etlere baharat diye koymay için
$ 0.000
0
1
varolleng
tr
6y
RE: Samsun Vezirköprü Kanyonu!
muhteşem görünüyor
$ 0.000
1
varolleng
tr
6y
RE: Easy Landscape Drawing With Gouache Paint - Guaj Boya ile Kolay Manzara Çizimi
güzel olmuş gerçekten
$ 0.000
0
1
varolleng
tr
6y
RE: Kısaca Ebru Sanatı Nedir?
Dün ebru ile ilgili bir parağraf sorusu çözdüydüm o aklıma geldi. Hep lale gül çiçek yapıyoz modernleştirmek istiyorum diyordu sanatçı.
$ 0.000
0
1
varolleng
tr
6y
RE: Osteoartrit (Kireçlenme) nedir?
benim de diz kapağında lezyon oluşumu vardı zor iş valla
$ 0.000
0
varolleng
tr
6y
RE: Zeytin ağacı
zeytini pek sevmem ama zeytinyağına bayılırım :D
$ 0.000
0
1
varolleng
tr
6y
RE: Sardalya
Güzel sunum olmuş
$ 0.000
0
varolleng
tr
6y
RE: Tek İçerikle 22 Saygınlık Puanı Arttırmak
Çok güzel bir yazı olmuş elinize sağlık.
$ 0.000
0
1
varolleng
tr
6y
RE: Hediyeleşmek kalpleri yakınlaştırır...
Benim hobim Kpss çalışmak :(
$ 0.000
0
2
varolleng
tr
6y
RE: Tarihten Anekdotlar Serisi 1
Resmin üzerinde kaynak yazdığı için gerek görmedim 😁
$ 0.000
0
1
varolleng
tr
6y
RE: Bir adet Mustafa Kemal Atatürk Hikayesi.
yeni yazımı değerlendirebilirsiniz buyrun :)
$ 0.000
0
varolleng
tr
6y
RE: Mutlaka izlenmesi gereken dizi ''BAND OF BROTHERS'' (Kardeşler Takımı)
efsane dizidir izlerken cod oynuyo gibi olursuuz. BoB izlemeyen 2.Dünya savaşı izledim diyemez
$ 0.000
0
1
varolleng
tr
6y
RE: Bir adet Mustafa Kemal Atatürk Hikayesi.
katıldım şimdi curation trail'e sağolun yönlendirdiğiniz için
$ 0.000
0
2
varolleng
tr
6y
RE: Bir adet Mustafa Kemal Atatürk Hikayesi.
Nasıl katılacağım discord kanalından mi?
$ 0.000
0
4
varolleng
tr
6y
RE: Kısa Bilimkurgu Öyküsü - Kaçak Klinik
ya bunca hikayeyi ne ara yazıyon :D Bence bi hikaye kitabı oluştur baya verimli yazıyon çünkü. Kitap varmış zaten pardon :/
$ 0.000
0
1
varolleng
art
6y
RE: amazing art
varım cointürk discord kanalında ama oraya link atmamışım :D Limbo da efsane oyundur ya
$ 0.000
0
varolleng
tr
6y
RE: Ufkumu 2 Katına Çıkaran Steemit Gerçekleri
Sanki siz yıllardır burdaymışsınız gibi hissediyorum ben meğersem aynı vakitte girmişiz :D Tabi siz çok daha fazla emek sarfetmişsiniz.
$ 0.000
0
1
varolleng
photography
6y
RE: Should I move to Europe?
sen gezdikçe ben kıskanıyom ya :D
$ 0.000
0
varolleng
koal
6y
RE: Yarışma Sonucu
katılmak bizim için bir zevkti
$ 0.055
1
varolleng
giethoorn
6y
RE: Giethoorn
Ne guzel yerlee var gezip görülecek Hayatimiz ders calismakla geciyor
$ 0.000
0

Follow, be first to know

Nothing found in comments.