Merhabalar
Yılbaşı sebebi ile herkes birbirlerine hediyeler alıyordu.
Bana alan olmayınca da dedim ki; sen varsın ya Tuğba sen kendine al.
Kitap okumayı çok sevdiğim için kendime kitap almak istedim.
Daha önceden de bir kere sipariş verdiğim Bkmkiptap.com sitesine girdim.
Almak istediklerimi seçip, siparişimi verdim.
Bu benim bu siteden ikinci alışverişim oldu.
Yılbaşı yoğunluğu ve benim maillerine geç dönüşüm yüzünden kargom bugün geldi.
Bende kargomu sizlerle beraber açmak istedim.
Daha önce Kitap Yurdu'ndan sorunsuz alışveriş yapıyordum.
Bkm Kitap'ta kitapların daha uygun olduğunu görünce oradan almak istedim.
Haydi, gelin kargoyu beraber açalım.
Kitaplar kutulanmış bir şekilde elime geçti.
(Daha önce ki siparişte az kitap aldığım için kutuyla gelmemişti.
Sanırım az kitapları baloncuklu poşetle sağlamlaştırıyorlar.)
Kutuyu açar açmaz baloncuklu poşet ve içerisinde ki kitapları görüyoruz.
Ben bu tarz kutuları, hediye paketlerini açmayı çok seviyorum.
İstemsizce heyecanlanıyorum yahu.
Benim en sevdiğim detaylardan bir tanesi Garanti Belgesi oldu.
Bu detay çok güzel düşünülmüş.
Arkasın da whatsapp iletişim adresi bulunuyor bir sorun olursa oradan iletişime geçebiliyorsunuz.
Kitap severler bilir, bizler için en olmazsa olmaz şeyler den bir tanesi de kitap ayraclardır.
Ben bir yerden kitap alırken içerisine ayraç koymadıklarında sinir oluyorum.
Belki de takıntılıyım bilmiyorum ama kutudan çıkan ayraçları görünce mutlu oldum.
Duyduğum kadarı ile Idefix sitesi de böyle şeyler de özenli.
Henüz oradan hiç alışverişim olmadı, bir gün denemek istiyorum.
Gelelim yazımın baş kahramanları olan kitaplara.
Benim okumak istediğim kitaplardan oluşan bir listem var.
Okumak istediklerimi bu listeye ekliyor, satın aldıktan sonra üstünü çiziyorum.
Elimden geldiğince listemde ki kitaplara sadık kalarak alışveriş yaptım.
Hatta ayrı olarak okuduğum kitaplar için bir defter tutuyorum
Bunu da şöyle yapıyorum;
Bence sizlerde böyle bir şey yapabilirsiniz.
Hem okuma isteğinizi arttırırsınız, hem de ayda ya da yıl da kaç tane kitap okumuşsunuz onu görmüş olursunuz.
Halil Cibran - Ermiş
Halil Cibran - Ermişin Bahçesi
Ben elimden geldiğince hep klasik kitaplar okumaya çalışıyorum. Halil Cibran Ermiş kitabını tavsiye üzerine aldım. Ermiş'i almışken de sepetime devam niteliğinde olan Ermişin Bahçesi'ni de ekledim.
Lev Nikolayeviç Tolstoy - Bütün Mutluluklar Birbirine Benzer
Kitap sitesi belli bir ücretle yapılan alışverişlere 1 TL kitap hediye kampanyası vardı.
Bende Aylak Adam Yayınevi'nden çıkan, Lev Nikolayeviç Tolstoy'un eserlerinden derlenmiş bu seçkiyi seçtim.
Johann Wolfgang Von Goethe - Genç Werther'in Acıları
Bu kinlerce kez okumak istedim ama nedense bir türlü okuyamadım. Biraz geçte olsa sanırım zamanı şimdiymiş.
Alırken Can mı? İş Bankası mı? tereddüt ettim. Umarım seçimimi doğru yapmışımdır.
Thomas Bernhard - Beton
Arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım.
Dediğine göre ona beton etkisi yaratmış.
Bilim kurgu okumayı çok seviyorum. Vakıf serisi bilim kurgu romanlarının atası sayılıyor.
Yıllar önce okumaya niyetlenmiştim ama eski olmasından dolayı bir türlü kitabı bulamadım.
Sahaflardan da almak istedim ama öyle fahiş fiyatlara satıyorlardı ki ne yalan söyleyeyim almak istemedim.
Bir yayın evi çıkarsın diye dua edip beklemede kaldım.
Sonradan İthaki Yayınları'nın bu seriyi çıkartacağını duydum heyecanla başlamıştım. İşte şimdi kavuştuk.
Robert Jordan - Yeni Bahar (Zaman Çarkı Serisi Başlangıç)
İşte okumak isteyip yıllardır bir türlü okuyamadığım bir kitap daha.
Hem 14 kitaptan oluştuğu için gözümü korkutması,
hem seriyi bir yerlerde bulamamaktan korktuğum için bir türlü cesaret edip başlayamamıştım.
Aklımda kalacağına bir yerden başlamak en iyisi dedim ve kitabı aldım.
Okuyucular son kitap olarak okumamızı tavsiye etmiş başlayıp başlamamaktan emin değilim.
O yüzden en okumayı ertelemeyi düşünüyorum bir süre daha.
Okumaya başlamadan önce elimin altında durması gereken ikinci bir kitabı daha olması lazım ki,
bittiği an diğerine geçeyim.
Geldik benim bu alışverişim de ki göz bebeğime.
Sanırım 2 sene bir çok kişi ile beraber bu kitabın Türkiye'ye gelmesini bekledik.
Nihayet Pegasus Yayın'ları sesimizi duydu ve bizi kavuşturdu.
Ben hayatımda böyle güzel tasarlanmış kitap görmedim.
İçi dışı ayrı bir şölen resmen.
Kitap normal kitaplardan biraz daha büyük bu da gerçekçilik katmış.
Umarım ikincisi olan Gemina kitabı bu kadar bekletmez bizi.
Hemen şuan okumak istiyorum ama serinin diğer kitabı gelene kadar da beklemek istiyorum.
Ne yapacağımı şaşırdım. :)
Sizi kitabın tasarımının güzelliğiyle baş başa bırakıyorum.
Kitaplar okuma rafımda yerlerini aldılar.
Dünyanın en mutlu insanıyım şuan.
Alışverişten çok memnun kaldım.
Başka siteler de denemek istiyorum.
Deneyimledikten sonra sizinle paylaşırım.
Mutlaka kitap önerilerinizi bekliyorum.
Şimdiden Teşekkürler.
Hoş kalın,
Sevgiler.