58

tr-support

tr-support
Available
Used
Resource Credits
164 Followers
0 Following
TURKEY
July 12, 2017
tr-support
tr
7y
Steemit Türkiye Seçilen Günlük Yazılar (21.08.2017)
Merhaba Ben Turk Kurator @baharoba . Bu ID tarafımdan Türk topluluğun gelişmesi için kurulmuştur.Kazanılan ödüller Türk topluluğunun projeleri için kullanılacaktır. Yazıların yayınlanmasından bir gün sonra
$ 4.529
49
4
tr-support
life
7y
A Special Spot in Sirkeci - Guvec Konyalı
How about a classic, dear friends? This place fill us with happiness whenever we visit. Güvenç Konyalı may not be the most eye-catching place in Sirkeci. It can even be said that it looks like an ordinary
$ 3.541
12
3
tr-support
tr
7y
Steemit Türkiye Seçilen Günlük Yazılar (18.08.2017)
Merhaba Arkadaşlar Ben Turk Kurator @baharoba . . (Bu ID'yi Türkiyede ki yazıları desteklemek amaçlı kurdum. Bundan sonra ''Günlük yazılar'' adlı listelerimiz bu ID'de toplanıp yayınlanacaktır.) Bundan
$ 33.033
33
1
tr-support
tr
7y
Steemit Türkiye Seçilen Günlük Yazılar (17.08.2017)
Merhaba Arkadaşlar Ben Turk Kurator @baharoba . . (Bu ID'yi Türkiyede ki yazıları desteklemek amaçlı kurdum. Bundan sonra ''Günlük yazılar'' adlı listelerimiz bu ID'de toplanıp yayınlanacaktır.) Bundan
$ 31.882
28
4
1
tr-support
tr
7y
Steemit Türkiye Seçilen Günlük Yazılar (16.08.2017)
Merhaba Arkadaşlar Ben Turk Kurator @baharoba . . (Bu ID'yi Türkiyede ki yazıları desteklemek amaçlı kurdum. Bundan sonra ''Günlük yazılar'' adlı listelerimiz bu ID'de toplanıp yayınlanacaktır.) Bundan
$ 27.674
33
4
tr-support
tr
7y
Steemit Türkiye Seçilen Günlük Yazılar (15.08.2017)
Merhaba Arkadaşlar Ben Turk Kurator @baharoba . . (Bu ID'yi Türkiyede ki yazıları desteklemek amaçlı kurdum. Bundan sonra ''Günlük yazılar'' adlı listelerimiz bu ID'de toplanıp yayınlanacaktır.) Bundan
$ 26.372
26
1
tr-support
tr
7y
Steemit Türkiye Seçilen Günlük Yazılar (14.08.2017)
Merhaba Arkadaşlar Ben Turk Kurator @baharoba . . (Bu ID'yi Türkiyede ki yazıları desteklemek amaçlı kurdum. Bundan sonra ''Günlük yazılar'' adlı listelerimiz bu ID'de toplanıp yayınlanacaktır.) Bundan
$ 32.888
36
1
tr-support
life
7y
Japan Pokemon Center
Nobody is ignorant of Pokemon, I think. We have many tragic events in the country because of Pokemon. The child who thinks of himself as Pokemon, jumps from the roof... It is officially madness. Sometimes
$ 17.521
16
tr-support
tr
7y
Steemit Türkiye Seçilen Günlük Yazılar (13.08.2017)
Merhaba Arkadaşlar Ben Turk Kurator @baharoba . . (Bu ID'yi Türkiyede ki yazıları desteklemek amaçlı kurdum. Bundan sonra ''Günlük yazılar'' adlı listelerimiz bu ID'de toplanıp yayınlanacaktır.) Bundan
$ 30.837
26
3
tr-support
tr
7y
Steemit Türkiye Seçilen Günlük Yazılar (12.08.2017)
Merhaba Arkadaşlar Ben Turk Kurator @baharoba . . (Bu ID'yi Türkiyede ki yazıları desteklemek amaçlı kurdum. Bundan sonra ''Günlük yazılar'' adlı listelerimiz bu ID'de toplanıp yayınlanacaktır.) Bundan
$ 24.785
27
tr-support
tr
7y
Steemit Türkiye Seçilen Günlük Yazılar (11.08.2017)
Merhaba Arkadaşlar Ben Turk Kurator @baharoba . . (Bu ID'yi Türkiyede ki yazıları desteklemek amaçlı kurdum. Bundan sonra ''Günlük yazılar'' adlı listelerimiz bu ID'de toplanıp yayınlanacaktır.) Bundan
$ 25.451
31
tr-support
tr
7y
Steemit Türkiye Seçilen Günlük Yazılar (10.08.2017)
Merhaba Arkadaşlar Ben Turk Kurator @baharoba . . (Bu ID'yi Türkiyede ki yazıları desteklemek amaçlı kurdum. Bundan sonra ''Günlük yazılar'' adlı listelerimiz bu ID'de toplanıp yayınlanacaktır.) Bundan
$ 29.015
38
4
tr-support
tr
7y
Steemit Türkiye Seçilen Günlük Yazılar (09.08.2017)
Merhaba Arkadaşlar Ben Turk Kurator @baharoba . . (Bu ID'yi Türkiyede ki yazıları desteklemek amaçlı kurdum. Bundan sonra ''Günlük yazılar'' adlı listelerimiz bu ID'de toplanıp yayınlanacaktır.) Bundan
$ 25.449
34
tr-support
tr
7y
Steemit Türkiye Seçilen Günlük Yazılar (08.08.2017)
Merhaba Arkadaşlar Ben Turk Kurator @baharoba . . (Bu ID'yi Türkiyede ki yazıları desteklemek amaçlı kurdum. Bundan sonra ''Günlük yazılar'' adlı listelerimiz bu ID'de toplanıp yayınlanacaktır.) Bundan
$ 25.213
33
3
1
tr-support
tr
7y
Steemit Türkiye Seçilen Günlük Yazılar (05.08.2017)
Merhaba Arkadaşlar Ben Turk Kurator @baharoba . . (Bu ID'yi Türkiyede ki yazıları desteklemek amaçlı kurdum. Bundan sonra ''Günlük yazılar'' adlı listelerimiz bu ID'de toplanıp yayınlanacaktır.) Bundan
$ 28.848
32
4
tr-support
life
7y
Worlds Most Colorful Bazaars
There is nothing that will give more information about a country's culture like food and drinks. This is why bazaars are the places that draw my attention the most when travelling. Bazaars will not only
$ 19.246
45
1
tr-support
tr
7y
Steemit Türkiye Seçilen Günlük Yazılar (04.08.2017)
Merhaba Arkadaşlar Ben Turk Kurator @baharoba . . (Bu ID'yi Türkiyede ki yazıları desteklemek amaçlı kurdum. Bundan sonra ''Günlük yazılar'' adlı listelerimiz bu ID'de toplanıp yayınlanacaktır.) Bundan
$ 21.556
26
1
tr-support
tr
7y
Steemit Türkiye Seçilen Günlük Yazılar (03.08.2017)
Merhaba Arkadaşlar Ben Turk Kurator @baharoba . . (Bu ID'yi Türkiyede ki yazıları desteklemek amaçlı kurdum. Bundan sonra ''Günlük yazılar'' adlı listelerimiz bu ID'de toplanıp yayınlanacaktır.) Bundan
$ 28.761
22
1
tr-support
tr
7y
Steemit Türkiye Seçilen Günlük Yazılar (02.08.2017)
Merhaba Arkadaşlar Ben Turk Kurator @baharoba . . (Bu ID'yi Türkiyede ki yazıları desteklemek amaçlı kurdum. Bundan sonra ''Günlük yazılar'' adlı listelerimiz bu ID'de toplanıp yayınlanacaktır.) Bundan
$ 32.566
32
tr-support
tr
7y
Steemit Türkiye Seçilen Günlük Yazılar (01.08.2017)
Merhaba Arkadaşlar Ben Turk Kurator @baharoba . (Bu ID'yi Türkiyede ki yazıları desteklemek amaçlı kurdum. Bundan sonra ''Günlük yazılar'' adlı listelerimiz bu ID'de toplanıp yayınlanacaktır.) Bundan sonra
$ 30.537
31
2

Follow, be first to know

Nothing found in blogs.