10

tokdemir

Available
Used
Resource Credits
9 Followers
19 Following
November 19, 2021
tokdemir
Ecency
3y
Tok
$ 0.000
1
1
tokdemir
deneme
3y
.
$ 0.000
2
tokdemir
photo
3y
..
$ 0.000
2
tokdemir
GEMS
3y
..
$ 0.000
2
Son baharın son hali
Merhaba fotoğraf severler bu gün sizlere son baharın son günlerinde yakalağim eşsiz fotoğrafı paylasıyorum. Doğayı çok seven bir insan olarak bu fotoğraflar bana oldukça keyif veriyor.Umarim sizlerinde
$ 0.000
43
1
1
Harran üniversitesi
Merhaba arkadaşlar bu gün size Harran üniversitesini aktarıyorum. Direk yerine gelip görmenizi de tavsiye ediyorum. Kadim sehir Harran da bulunan dünyanın ilk ünüversitesi tarihe ışık tutmaktadır.Dini
$ 0.000
69
3
4
Hiç bu kadar yakından gökkuşağı gördünüz mü ?
$ 0.000
42
Bilinmeyen Gerçekler
İsrailoğullarının doğum yerinin Harran olduğunu biliyor muydunuz? Hz. Yakup (İsrail), kardeşi tarafından öldürülmek istenmesi üzerine Harran’a, dayısının yanına gelir. İlk gördüğü kişi kuyu başında koyunlarını
$ 0.000
22
3
tokdemir
tr
3y
Bilinmeyen Gerçekler
İsrailoğullarının doğum yerinin Harran olduğunu biliyor muydunuz? Hz. Yakup (İsrail), kardeşi tarafından öldürülmek istenmesi üzerine Harran’a, dayısının yanına gelir. İlk gördüğü kişi kuyu başında koyunlarını
$ 0.000
18
3
tokdemir
tr
3y
Doğanın güzellikleri
Merhaba fotoğraf severler.Bu gün objektiğimden çıkan dağanın muhteşem görüntüsünü sizlerle paylaşıyorum.
$ 0.000
10
Çocuk işçiler
![img_20211121_012840.jpg] Cağrafya kaderdir sevgili fotoğraf severler sizlere bölgemizde bulunan çocuk işçilerini paylaşmak istiyorum.
$ 0.000
16
3
Harran Evleri
Harran Evleri‘nin dünyada bir benzeri daha yok. Yanyana dizilmiş bir kaç huniyi andıran ve yazları serin, kışları sıcak tutan Harran Evleri‘nin eski dönemlerde özel bir toprağın gülyağıyla ezilip
$ 0.000
90
5
2
Sonbahar
Merhaba fotoğraf severler. Ben yeni üye oldum. İlk paylaşım olarak sonbahar mevsiminin güzelliklerini sizlere sunmaya çalışacağım.
$ 0.000
16
1

Follow, be first to know

Nothing found in posts.