Login
Discover
Waves
Communities
Login
Signup
[kr-title]승진해도 월급이 거의 안오르는데, 승진턱을 내라는건 말이 안됨. 진정 축하해주고 싶으면 승진자에게 밥...
[kr-title]승진해도 월급이 거의 안오르는데, 승진턱을 내라는건 말이 안됨. 진정 축하해주고 싶으면 승진자에게 밥을 사야지요.
tjayhas
(64)
Published in
#kr-title
Words
0
Reading
0 min
Listen
Play
2018-04-20 02:20
kr-title
kr-tweet
kr-one
kr-gazua
kr
2018-04-20 02:20
tjayhas
(64)
via
steemit
This post was published via steemit. Ecency is not the originator or editor of this content and displays it for discovery purposes only.
$ 8.460
8