54

thatukeguy

That Uke Guy
Just a regular guy, with too big fantasies.
Available
Used
Resource Credits
119 Followers
1 Following
Poland
February 12, 2018
thatukeguy
polish
5y
Pożegnanie [PL]
Dokładnie 19 lutego, dwa lata temu przywitałem się z Wami. Nie wypada wychodzić po angielsku, więc postanowiłem też się pożegnać. Spędziłem w tym wirtualnym świecie ponad dwa lata, sprawdzając się czy
$ 3.371
41
5
thatukeguy
polish
5y
Nasz najgorszy wróg [PL]
Czy Waszym zdaniem świat oszalał teraz, czy stało się to już dawno temu? Będę trochę tu kłócił się z własnymi poglądami, ale chcę czymś się podzielić. Generalnie uważam, że jako ludzie nie zmieniliśmy
$ 3.623
51
6
thatukeguy
polish
5y
Męskość, cz. II [PL]
W moim poprzednim postem napisałem kilka słów o męskości. Chciałbym przed świętami rozwinąć ten temat i skupić się przede wszystkim na jednym czynniku, bez którego męskość (wg mnie) istnieć nie może. To
$ 3.209
146
5
thatukeguy
polish
5y
Męskość [PL]
Przez ostatni miesiąc miałem okazję przeczytać dwie książki, które zachęciły mnie do naprawdę głębokiej refleksji na temat męskości. Nie tylko mojej, ale również mojego ojca, moich znajomych i ludzi w
$ 5.295
145
3
thatukeguy
polish
5y
O co walczymy? [PL]
Ostatnio chodzi mi po głowie myśl. O co nam, jako ludzkości tak naprawdę chodzi? Co jest źródłem naszych konfliktów? Wychodzę z założenia, że wiele rzeczy ze skali mikro można przenieść do skali makro
$ 6.626
137
6
thatukeguy
polish
5y
Top 10 książek w moim życiu
Jest sobota, obiecałem sobie pisać raz w miesiącu. Moja Narzeczona pojechała na zakupy, ja mam listę tematów które chciałbym poruszyć, ale nic z tego. Nie mam weny. Zamiast tego przypomniałem sobie pytanie
$ 0.455
54
2
thatukeguy
polish
5y
Altruizm vs Egoizm [PL]
Hej! Jednym z moich pierwszych wpisów na Steemit był post „Wszyscy jesteśmy egoistami”. Keynes (za którym nie przepadam) mawiał: „Kiedy zmieniają się fakty, ja zmieniam zdanie”. To powiedzenie nieco zagrało
$ 0.938
22
thatukeguy
polish
5y
Ucieczka przed bykami w Hiszpanii. Ostatnie 6 miesięcy [PL]
Za wcześnie na podsumowanie roczne, ale ostatnie pół roku mojego życia było tak zakręcone i oderwane od rzeczywistości, że ten zakręt stał się moją rzeczywistością. Lecimy! Porzuciłem wszystko co miałem,
$ 0.715
83
8
1
thatukeguy
polish
5y
Moje FOMO [PL]
Ostatnio odbyłem rozmowę ze swoją SO (Significant Other), która sprowokowała mnie do rozmyślań. Otóż, moja partnerka zadała mi pytanie, czy nie mam w swoim życiu potrzeby nudy. Byłem zszokowany tym pytaniem,
$ 1.902
46
6
thatukeguy
polish
5y
Polacy najbardziej zjednoczonym narodem w Europie [PL]
Przed moim wyjazdem do Hiszpanii, jadąc samochodem słyszałem głos Czubówny, zapowiadający cykl audycji. Najbardziej popularna lektorka w Polsce zadała pytanie: Czy Polaków więcej łączy, czy dzieli? Nie
$ 2.646
55
2
1
thatukeguy
polish
5y
Paleoastronautyka - coś woo-woo [PL]
Dzisiejszy tekst proszę traktować z wielkim przymrużeniem oka. To luźne dywagacje, niepoparte żadnymi faktami. Coś od pewnego czasu siedzi mi w głowie i chciałem się tym podzielić. Może ktoś z Was będzie
$ 4.115
72
3
thatukeguy
polish
5y
Największy hardkor jaki zrobiłem [PL]
Nie będę ściemniał. W życiu spotkało mnie wiele ciekawych rzeczy. Poznałem naprawdę nietuzinkowych ludzi, byłem w odpowiednim miejscu i odpowiedniej porze i pewne rzeczy wydają się same mi przydarzać.
$ 2.520
50
7
1
thatukeguy
polish
6y
Historia Genowefy i Eustachego [PL]
Kilka miesięcy temu Eustachy odbył bardzo ciekawą rozmowę z jedną z najciekawszych osób które zna. To ktoś niezwykle ambitny, kto mieszkał przez jakiś czas w Chinach, potem Afryce, jednocześnie pracując
$ 1.383
35
11
1
thatukeguy
polish
6y
Moje podsumowanie roku i plany na 2019 [PL]
Podobno ludzie dzielą się tylko na dwie kategorie. Ci którzy lubią podsumowania roku i Ci, którzy na samą myśl dostają spazmów. Tytuł tego wpisu sam wskazuje na to, do której grupy się zaliczam. Mam nadzieję
$ 3.447
112
17
2
thatukeguy
polish
6y
Rzucam korpo i lecę do Andaluzji [PL]
Cześć, tym razem coś o moich planach na przyszłość. Będzie osobiście. Pewna idea kiełkowała w mojej głowie już od kilkunastu miesięcy. Pomyślałem, że mam prawdopodobnie ostatnią szansę w swoim życiu spełnić
$ 1.333
11
4
thatukeguy
polish
6y
Polacy nie lubią nowych technologii? [PL]
Przez ostatnie pół roku w swoim życiu zawodowym brałem udział w bardzo ciekawym eksperymencie. Zarząd naszej firmy zdecydował na stworzenie małego zespołu, który będzie odpowiedzialny za wdrożenie całego
$ 0.925
66
12
thatukeguy
polish
6y
O Łączeniu Kropek [PL]
Zapewne większość z Was kojarzy commentment speech Steve’a Jobs’a na uniwersytecie Stanford. Pierwszy raz usłyszałem jego przemowę mając 23 lata pijąc piwko w swoim mieszkaniu wspólnie z moją Przyjaciółką,
$ 1.009
9
2
thatukeguy
polish
6y
Wieści z wody [PL]
Tym razem coś krótkiego. Jestem wielkim fanem ciekawostek i wiedzy, której nie dysponują wszyscy wokół. Około dwóch lat temu mój dobry kolega powiedział mi o pisaniu na wodzie. Od razu przykuł moją uwagę.
$ 0.026
12
4
thatukeguy
polish
6y
[PL] Dożyjemy końca homo sapiens
Czołem. Niedawno choroba zmusiła mnie do pozostania w domu przez 10 dni, więc dla umilenia czasu sporo grałem na ukulele, pianinie i dużo czytałem. W dwa dni pochłonąłem książkę, która zmusiła mnie do
$ 0.901
16
1
thatukeguy
polish
6y
O sztuce pisania listów [PL]
Nie byłbym sobą, gdybym nie zaczął od d... strony :) Parę miesięcy temu stworzyłem swój prywatny bucket list. Nie jest to zbyt oryginalne, znajduje się w nim mnóstwo banałów, jak np. własny domek, kabriolet,
$ 0.265
8
5

Follow, be first to know

Nothing found in posts.