Här kommer en repris på det jag skrev nyss som försvann.
Jag har flyttat en soffa själv. Egentligen var den för fet för att kunna komma ut genom dörren men den har ju kommit in så det måste gå. Jag höll på rätt länge och till slut så lyckades jag baxa ut den. Annat var det förr när barnen var små. Dom var inte gamla när dom lärde sig att stoppa tjocksockar under möblerna så vi kunde dra dom dit de skulle. Nu ska jag bara flytta ett hörnskåp sedan får det räcka för idag.
I vardagsrummet skulle vilja ha en annan soffa som man kan använda som säng. Jag har börjat planera in sängplatser inför julen. Barnen kommer hem. Det känns jätteroligt att fylla huset igen.