My wife and I use a bike to move around our city and we want to participate in a campaign that supports all cyclists on their hard road through the streets. In Colombia, around 16 people die every day in accidents caused by cars, motorcycles, trucks, etc. I hope you like it.
Mi esposa y yo usamos bici para movernos en nuestra ciudad y we want participar en una campaña que apoya a todos los ciclistas en su duro camino por las calles. En colombia mueren al rededor de 16 personas al dia en accidentes causados por los carros, motos,camiones ect. espero les guste.
by the way, I drew this work today on dtube if you want you can watch the video here xD https://steemit.com/dtube/@samariodrink/usnshndrae5
por cierto, este dibujo lo hice hoy en dtube si quieres puedes ver el video aqui xD https://steemit.com/dtube/@samariodrink/usnshndrae5