Login
Discover
Waves
Communities
Login
Signup
sainahkumilau
@sainahkumilau
25
Followers
127
Following
7
Follow
Email digest
Resource Credits
Available
Used
Created
2018-01-25 15:19
RSS Feed
Subscribe
Blog
Blog
Posts
Comments
Communities
Wallet
sainahkumilau
ilovesunset
8y
Dating day
Ditemani dengan sun set...ππ Di atas hotel no.5 kepayan.
$ 0.000
3
4
sainahkumilau
champing
9y
Kimambangan water park
Kimambangan water park
$ 0.000
1
sainahkumilau
ilovehiking
9y
Bukit Kepunggit Kepayan
Hello steemit friend, Pagi jumaat ini saya kongsikan kamu tempat hiking yang best.. Tempat ini tidak panas untuk berjalan kerana tempat ini d penuhi dengan pokok yg tinggi seperti gambar di bawah.. Siapa
sainahkumilau
salonkepayan
9y
LJ Hair & Beauty Center
Isnin -jumaat Open 10 am - Close 6 pm Sabtu - ahad & public holiday Open 9 am - Close 5 pm Call & whatsapp ππ» 0109319025 #kkcity #salonkepayan #hairdoandmekaup
sainahkumilau
chinesenews
9y
Buah Nanas Naga
Di jumpai d kebum kakak ipar ku.. #beritaharian #chinesekepercayaan #buahnanasmenyerupainaga
sainahkumilau
buahnanas
9y
Buah Nanas Menyerupai Naga
Buah Nanas Menyerupai Naga
sainahkumilau
homeandcar
9y
Homestay dan kerita sewa
πSiapa yg mahu cri homestay atau kereta sewa boleh pm saya ππ»0109319025(yen) Services tip top akan di berikan...π πPrice List utk tahun 2018 πHomestay..π homestay UPC dekat area 1B rm150/ homestay
sainahkumilau
thinkingaboutdisword
9y
The word
The word
sainahkumilau
resepiorangkampung
9y
Resepi orang kampung
Sambal ikan masin topodos(padas)
sainahkumilau
familyplanning
9y
KITARAN HAID
Hello teman steemit... Saya suka kongsikan ini kerana ini sangat penting bagi seorang wanita. Terutama sekali parah ibu bapa yg melakukan perancangan keluarga tanpa mengambil pill-pill perancangan keluarga.
sainahkumilau
tehtehdulubah
9y
TEH PERSADA
Rasanya sangatlah sedappp!!! Nak try belilah!!..
sainahkumilau
jalanjalancarimakan
9y
Pantai sim sim sandakan
Rindu mahu datang sini Singga cini jangan lupa ikan masin sandakan..π€€π€€
sainahkumilau
okbahkalaukau
9y
KEBAHARUAN
Hello!!! Testing testing testing!!!! Rasa kebaharuAn coz hari ni kali pertama online steemit. Orang cakap bagus ini APP, boleh dapat WANG. Hanya buat karangaan yg simple@smart dan share dengan semua orang.