RE: Ruthie's first vasilopita!
Αχαχαχαχαχαχα! Αυτός είναι ο Βασιλόπιτας θαρρώ 😂🤣
Καλή χρονιά να έχουμε Μάριε! Δύναμη και υγεία να τρέχεις στα βουνά και στα λαγκάδια σου εύχομαι!
RE: Ruthie's first vasilopita!