51

restandtravel

Rest and Travel
Travel family. We are actively spend all our free time with our children. We especially like do the camping (tent and mobile homes).
Available
Used
Resource Credits
207 Followers
17 Following
restandtravel
Architecture+Design
1y
RE: Take the red train straight to St. Moritz…/ Czerwonym pociągiem wprost do St. Moritz…
Przednie widoki są z tego pociągu ;)
$ 0.000
3
restandtravel
polish
3y
RE: Błędy poznawcze - Efekt potwierdzenia [#62]
"22 gramy", coś kojarzę że nawet stworzono film o podobnym tytule. Jak jeździłem L-ką to wszędzie je widziałem. Jak żona była w ciąży, to nagle zauważyłem, że większość dziewczyn również jest
$ 0.000
1
restandtravel
TravelFeed
3y
RE: EuroVelo 7 - Wesenberg to Userin 45 km
Good job :)
$ 0.255
4
1
restandtravel
anti-abuse
3y
RE: Let's Talk Art
Hi @spaminator . Please, remove downvotes from my account. It will be great when You will be so nice :) At the begeining I have been warned from vivewatchers for my 3 posts and I know what to do on Hive
$ 0.000
2
restandtravel
polish
3y
RE: Życie na kempingu / Perełka Słowenii
@logic jak to rozwiązać? Tworzę materiały nie po to aby z nich czerpać zyski lecz aby dzielić się swoją wiedzą. Swego czasu, poszły 3 wpisy z treściami które być może nie przetarły się do mainstreamowych
$ 0.000
1
restandtravel
PL-TravelFeed
3y
RE: Najlepsze posty tygodnia "pl-travelfeed" #157
Bardzo dziękuję za te ogromne wyróżnienie. Wszystkim jestem bardzo wdzięczny za głosy. Dostałem autodownvota od admina (i to na moje własne materiały) dlatego moje zaangażowanie nieco spadło. Potrzebuję
$ 0.000
2
1
restandtravel
polish
3y
RE: Życie na kempingu / Perełka Słowenii
Dzis chyba dostałem bana... ale czuję że dzięki Tobie wróciłem do świata żywych :). Oberwało mi się też za publikację tekstów, w których to podaje źródło z którego czerpałem dane info. Dziwne... Dzięki
$ 0.000
1
restandtravel
TravelFeed
3y
RE: UAE to shift to Saturday-Sunday weekend / Travel_news
It was news from other sites so I have already put source name in the text and also at the comment... so everyone can see who wrote this. What else should I have to do? Put the source as an author? Rafal
$ 0.000
1
1
restandtravel
TravelFeed
3y
RE: UAE to shift to Saturday-Sunday weekend / Travel_news
Source:Reuters
$ 0.000
0
restandtravel
PL-TravelFeed
3y
RE: Głosowanie na najlepszy post podróżniczy tygodnia na HIVE #156
Miło mi bardzo :) Zróbmy tutaj razem coś dobrego :)
$ 0.000
0
3
restandtravel
Actifit
3y
RE: Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych - dzień otwarty
Pierońsko fest fajnie
$ 0.000
0
restandtravel
PL-TravelFeed
3y
RE: Głosowanie na najlepszy post podróżniczy tygodnia na HIVE #156
Miło mi również :) Dziękuję za dobre słowa Rafał
$ 0.000
0
5
restandtravel
PL-TravelFeed
3y
RE: Głosowanie na najlepszy post podróżniczy tygodnia na HIVE #156
Dziękuję za głosowanie :))
$ 0.000
0
restandtravel
PL-TravelFeed
3y
RE: Głosowanie na najlepszy post podróżniczy tygodnia na HIVE #156
Dziękuję za docenienie :)
$ 0.000
0
restandtravel
polish
3y
RE: O wędkowaniu w sieci Steem, czyli akcja na ponowne ściągniecie autorów.
Cieszę się że, się zgraliśmy :) Trzymajcie kciuki aby nie brakło mi systematyczności i czasu do publikacji...bo z tym bywa różnie. Tematów jest mnóstwo ale jednak są rzeczy ważne i ważniejsze :))) Wszystkiego
$ 0.553
1
restandtravel
Actifit
3y
RE: Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych - dzień otwarty
Też jesteś że Śląska? :)
$ 0.000
0
2
restandtravel
polish
3y
RE: Bled - perełka Słowenii / #Podróżowy tip
Dzięki :)
$ 0.000
0
restandtravel
polish
3y
RE: Bled - perełka Słowenii / #Podróżowy tip
Podpowiedz proszę, czy jest gdzieś krótkie info dlaczego nastąpiła rezygnacja ze steem'a i przejście w to miejsce?
$ 0.000
0
2
restandtravel
polish
3y
RE: Bled - perełka Słowenii / #Podróżowy tip
Dodane, poniżej screen :)
$ 0.000
0
restandtravel
Worldmappin
3y
RE: Punkt 44 - Centrum rozrywki w centrum Katowic / Entertainment center in the center of Katowice {PL-ENG}
I ten IMAX - pierwszy na Śląsku :)
$ 0.000
0

Follow, be first to know

Nothing found in comments.