46

rainbowlord

rainbowlord
food/life/fashion
Available
Used
Resource Credits
302 Followers
64 Following
rainbowlord
tr
6y
Öğretmenim Canım Benim
Merhaba, bu güzel günde bir selam vermek istedim sizlere. Bugün en az anne ve babalarımız kadar emeği geçen baştacı öğretmenlerimizin günü. Mesleğini hakkıyla yapan tüm eğitimcilerin emekleri yadsınamaz.
$ 0.000
4
3
rainbowlord
tr
6y
Mandala Kolyeler
Merhaba uzun bir ara verdim bilmiyorum neden. Açılan okullar ile bir soluk alıp rahatlarım diyordum fakat umduğum gibi olmadı maalesef. Küçük kızımın okula uyum süreci biraz uzun sürdü sanırım. Neyseki
$ 0.134
18
3
1
rainbowlord
tr
6y
Kriz
Merhaba sevgili arkadaşlar uzun zamandır buralarda yoktum neden bilmiyorum bu aralar kılımı kıpırdatmak gelmiyor içimden. Ülkemizin içinde bulunduğu kriz benide krize soktu sanırım. Gelecek kaygısı, ne
$ 0.082
10
3
rainbowlord
tr
6y
Tandır Ekmeği
Kış için hazırlıklara tam gaz devam ediliyo köyde. Bugün yufka ekmek yapıyorlar kışın yemek için. Sabah erkenden kalkıp hamurunu yoğurdu annem. Tandırıda yakıp ince ince açmaya başladılar yufka ekmekleri.
$ 0.078
8
3
rainbowlord
tr
6y
Sıkma Tarhana
Herkese günaydın; Köyde kış için hazırlıklarda bugün sıkma tarhana var. Biz gelmeden annem hazırlayıp dolaba kaldırmış bize sadece şekil vermesi kaldı. İçerisinde keçi yoğurdu ve inek yoğurdu var süzme
$ 0.029
8
rainbowlord
tr
6y
Feza Gürsey Bilim Merkezi
Selam arkadaşlar ; bugün sizlere Feza Gürsey Bilim Merkezi hakkında kısa bir bilgi vermek istiyorum. Hazır yaz tatili devam ediyorken çocuklarımızı alışveriş merkezlerine götürmek yerine faydalı bilgiler
$ 0.312
10
1
rainbowlord
tr
6y
Şehirde Çocuk Olmak
Günaydın arkadaşlar büyük şehirde çocuk yetiştiren bir anne olarak bugün şehirde çocuk olmak nasıl onu konuşalım istedim. Ben şehirde çocuk büyütürken çok ama çok zorlanıyorum. Mesela hiç dışarı çıkmadığımız
$ 0.431
28
3
rainbowlord
tr
6y
Beypazarı Gezisi
Selamlar herkese; haftasonu kısa bir Beypazarı turu yaptık. Gitmek isteyenlere merak edenlere görüşlerimi yazmak istedim. Öncelikle kahvaltı için cebecide hamamönünde kahvaltı yapalım dedik çünkü orayıda
$ 0.458
42
4
1
rainbowlord
tr
6y
Tatil
Uzun bir aradan sonra herkese merhaba.Çocuklar evde olunca koşturmaca şeklinde geçiyor akşam nasıl oluyor anlamıyorum. Köy tatilinden sonra deniz tatilinide yaptık yine evimize döndük. Bir hafta otel yemekleri
$ 0.263
21
2
rainbowlord
tr
6y
Spor zamanı
Merhaba başlayan yaz tatili ile birlikte sonunda spora ayıracak zaman bulabildik. Büyük kızımı voleybola yazdırdım.Haftada 2 gün gidip geliyoruz birlikte. Evde zaman geçmek bilmiyor. Sıkılınca çocuklar
$ 0.249
22
1
rainbowlord
tr
6y
Çocuklar Ölmesin
Merhaba arkadaşlar birkac gündür yazı yazmaya niyetleniyorum bir türlü kendimde o gücü bulamıyorum. Üst üste gelen üzücü haberler karşısında ruh dengem bozuldu. Önce Eylül sonra Leyla ve daha duymadığımız
$ 0.243
21
1
rainbowlord
tr
6y
Hayvanları Sevelim
Bugün sabah haberlere bakayım bi ne var ne yok dedim bakmaz olaydım keşke. Her geçen gün hayvanlara yapılan işkence haberleri çoğalmakta. Kolunu bacağını kesen mi dersin, alıp denize fırlatanmı, yoldan
$ 0.851
53
2
rainbowlord
tr
6y
Yün Yıkama Operasyonu
Bugün biraz eskilere gidelim anneannelerin zamanına doğru... Kaç kişinin evinde yün yorgan var artık. Çeşme başlarına gidip yıkanan yünler, bir güzel topaçlanırdı hatırlarmısınız? Bugün annem beni eskiye
$ 1.134
99
7
rainbowlord
tr
6y
Vişne Pestili
Selam arkadaşlar bugün annemle bahçeden vişne topladık. Birazını kompostu için poşetleyip difrize koyduk, baktık epeyce var ne yapalım diye düşünürken internette vişne pestili tarifini gördük bir deneyelim
$ 0.672
21
3
rainbowlord
tr
6y
Örgü Örmeyi Öğreniyoruz
Merhaba bugün büyük kızıma örgü örmeyi öğretti anneannesi (bu konuda ustadır kendisi). Bende elime şiş ve ip aldığımda kızımın yaşlarındaydım. Öyle hevesli, öyle heyecanlı başlıyodumki mucizeler yaratacağıma
$ 0.128
12
rainbowlord
tr
6y
Uç Uç Böceğim
Bugün uğurböceği avına çıktık. Çocukların korkmadan eline aldığı, sevdiği tek böcek türü. Rengi, şekli sevilmeyecek gibi değil. Benimde küçükken elime alıp uç uç böceğim annen sana terlik papuç alacak
$ 0.525
23
2
rainbowlord
tr
6y
En Baba Gün
Bugün çifte bayram hem babalar günü hem de bayramın son günü. Bu babalar gününde ben babamın yanındayım kızlarım babalarından ayrı. Evimizin sessiz kahramanları babalarımızın günü kutlu olsun. Anneler
$ 0.134
11
1
rainbowlord
tr
6y
Mutlu Bayramlar
Bugün bayram erken kalkın çocuklar 😊 Bayramın adetlerini yerine getirdik ve sabah erkenden kalktık. Önce ailece kahvaltı sofrasına oturduk kahvaltımızı yaptık. Sonra büyükten küçüğe sıraya girip bayramlaştık.
$ 0.230
14
2
rainbowlord
tr
6y
Oyun zamanı
Köy hayatından herkese merhaba. Çocuklarla kısıtlı olan zamanı en iyi şekilde değerlendirmeye çalışıyoruz. Bol bol eski oyunları oynayıp eğlenceli zaman geçiriyoruz. Halat çekme oyunu, istop, yakar top,
$ 0.529
28
3
rainbowlord
tr
6y
Yaşasın Tatil
Merhabalar okullar tatil olur olmaz biz kendimizi köye attık.Bir hayli teknolojik hayattan uzak, doğayla başbaşa, çiçekler, böcekler, kuşlar ve huzur ile başbaşa olmayı düşünüyorum😊 Memleketinizde bir
$ 0.675
14
1

Follow, be first to know

Nothing found in blogs.