Hola a todos. hoy cumplo dos meses en ecency y en hive, aunque es la primera vez que publico en esta comunidad.
Mi nombre es Rafael, vivo en Pinar del Río, Cuba, soy Ingeniero Químico y un amante de la fotografía.
Hoy les traigo unas fotos de salidas y puestas de sol tomadas en diferentes lugares y en diferentes momentos. Espero que hayan sido de de agrado.
Hello everyone. Today I am two months old in ecency and in hive, although it is the first time that I publish in this community.
My name is Rafael, I live in Pinar del Río, Cuba, I am a Chemical Engineer and a lover of photography.
Today I bring you some photos of sunrises and sunsets taken in different places and at different times. I hope they have been to your liking.
| seg | f/ | ISO | FD | |
|---|---|---|---|---|
| 1/80 | 5.6 | 1600 | 24 |
| seg | f/ | ISO | FD | |
|---|---|---|---|---|
| 1/80 | 5.6 | 400 | 24 |
| seg | f/ | ISO | FD | |
|---|---|---|---|---|
| 1/100 | 6.3 | 200 | 24 |
| Camera | Canon EOS RP |
|---|---|
| Lens | Canon 24-105mm f/3.5-5.6 IS STM |
| Editing | Photoshop |
| Photographer | |
| Follow me | |
| Follow me | 500px |
| Location | Pinar del Río, Cuba |
Todas las fotos son de mi autoría.
Traducciones con traductor de Google.
All photos are my own. Translations with Google translator.