52

propofol

propofol
Anesthesia Technician | İnananlar Asla Kaybetmez!
Available
Used
Resource Credits
2,460 Followers
15,536 Following
Türkiye / İstanbul
January 21, 2018
propofol
etha
6y
RE: ETHA ile Borçlanma ve Hızlı Transfer
Sıkılmadan okudum, çok açıklayıcı olmuş ellerine sağlık @sagu13
$ 0.000
0
propofol
cointurk
6y
RE: ByteBall ile Beleş Paramızı Alıyoruz
byteball:R4USQPLFJ5W7WFSTT4Y4KKOY2WFKXPFL yollayabilirmisiniz arkadaşlar
$ 0.000
0
propofol
steempress
6y
RE: Anemi Hastaları Ne Yemeli?
Ooo emek verilmiş br yazı, alırım bir dal 😂
$ 0.000
0
1
propofol
new
6y
RE: Hello world
Hello, Wellcome steemit...
$ 0.000
0
propofol
tr
6y
RE: Steempress Moderatörlüğü Hakkında Bilgilendirme !
Çok teşekkür ederim, özellikle manuel olarak kontrol gerçekten emek veren kişiler için çok önemli bir olay, çünkü emek verilmiş bir makale karşılığını almayıp abuselerin oy aldığının görünce arkası kesiliyor
$ 0.000
0
1
propofol
tr
6y
RE: Damar Yolu Hayat Kurtarır
İnceledim profilinizi gördüm 😂 Zor meslek 😂
$ 0.000
0
propofol
tr
6y
RE: Damar Yolu Hayat Kurtarır
Saolun cümlemizin. Sizin işte kolay sayılmaz 😂😂
$ 0.000
0
2
propofol
cointurk
6y
RE: Destek Ekibi İçin Çalışma Arkadaşı Arıyoruz
Zor ama umarım bulursunuz. :)
$ 0.000
0
propofol
cointurk
6y
RE: Destek Ekibi İçin Çalışma Arkadaşı Arıyoruz
@mrtt gibi biri diyosunuz yani 😂
$ 0.000
0
2
propofol
tr
6y
RE: Safahat’ın Üçüncü Kitabı, Hakkın Sesleri (Mehmet Akif Ersoy)
Bütün Ekibe Teşekkürler.
$ 0.000
0
propofol
tr
6y
RE: Damar Yolu Hayat Kurtarır
Gri olan en kalını, Ameliyatlarda kanama durumlarında hızlı müdahale için kalın olanı tercih ediyoruz, daha büyüğüde var boyundan veya kasık’tan takılan 😂 Vallahi ben bile korkuyorum, sizin korkmanız
$ 0.000
0
propofol
tr
6y
RE: Damar Yolu Hayat Kurtarır
Bro zaten takmadım kendime ucunu kopardım öyle bantladım 😂 iğne den korkarım 😂😂😂
$ 0.000
0
propofol
tr
6y
RE: Günlük Yorum Etkinliği 15.07.2018
Çok sayıda telefon var piyasada, yıllarca Samsung kullandım hep memnun gibiydim çünkü serbestsin özgürsün ama güvende değilsin. Apple yanlış hatırlamıyorsam sadece 2014 yılında hacklendi 1 defa tabi bunun
$ 0.113
1
propofol
cointurk
6y
RE: Coinplugturk Telegram Kanalı'na Katılın ve En Fazla 5 $ Oy Alın
Telegram haber kanalına katıldım. Kullanıcı Adı=propofol
$ 1.304
1
propofol
tr
6y
RE: Edebiyat Amaç Değil Araçtır (Mehmet Akif Ersoy)
aynen öyle hakkında çok konuşacak şey var ama ben üç nokta koyayım ... 😂 😂
$ 0.000
0
propofol
tr
6y
RE: Edebiyat Amaç Değil Araçtır (Mehmet Akif Ersoy)
Adam kalkın Arab’ı olalım demiyorki. Sadece birbirimize olan zararlarımızdan bahsediyor, aslında dost olabileceğimizi anlatıyor. Mesela Kurtuluş Savaşı zamanında Arab’lar ingilizlerin Arab milliyetçiliği
$ 0.000
0
propofol
cointurk
6y
RE: Ethereum Coini Hakkında
Akıllı sözleşmelerin verdiği güven ile Fıntech endüstrisindeki bir çok şirketin dikkatini çektiğinide bilmekte fayda var.
$ 0.000
0
propofol
tr
6y
RE: Günlük Yorum Etkinliği 11.07.2018
Beyin göçü neden olur ? Beyin göçü ülkede bilim adamlarına verilen fırsatlar yeterli olmazsa, Hukuk'a, adalete güven olmaz ise, yatırımcılar kaçar ise beyin göçü elbette olur. Sosyal medya da bir yazıya
$ 0.120
2
propofol
tr
6y
RE: Bu Ülke Hepimizin (Cemil Meriç), (Kırkambar)
hepinize tek tek teşekkür ederim...
$ 0.000
0
propofol
tr
6y
RE: Bu Ülke Hepimizin (Cemil Meriç), (Kırkambar)
Bu kadar edebiyat yeter :)
$ 0.000
0

Follow, be first to know

Nothing found in comments.