📅 Yesterday I made my first trade on hive
📢 WHY?: Test trading on HIVE platform
According to the selection post of and the information given by:
,
,
,
I'm going to test, with a very small sum, my first "Hive" trading on the interface
| 🌐 POST LINK |
|---|
| Reference posts |
| Trading interface used |
Small personal analysis of the results
In order to test the trading I bet only my $2,461 HIVE DOLLARS available
- After buying Hives (at the lowest);
- Then expectation of a rise of more than 1.5% in Hive prices;
- I resold these same Hives for $2,508 HIVE DOLLARS;
- Earnings realized: 2.508 - 2.461= $0.047 HIVE DOLLARS
- Daily profit (for only 1 successful trade): 1.874%
- Annual simulation (if 100 successful trades at only 1.8%): 18.74%
GENERAL OVER VIEW
I will do other buying and selling cycles to refine my test and make my decisions on this strategy
| I am a retired, drawing enthusiast, who has fun and who spends a little of his time wanting to understand the web3. |
|---|
| ALL Screenshot of my FIRST TRADE |
|---|
| Through ecency interface |
| Capture of my 1st trading via ecency interface |
|---|
| Order to Sell |
| Waiting for resale |
| End of transaction |
VERSION EN FRANCAIS
📅 Hier j'ai fait mon premier trade sur hive
📢 POURQUOI ? : Tester le trading sur la plateforme HIVE
D'après le post de sélection de et les informations données par :
,
,
,
Je vais tester, avec une toute petite somme, mon premier trading "Hive" sur l'interface
| 🌐 LIEN DU POST |
|---|
| Articles de référence |
| Interface de trading utilisée |
Petite analyse personnelle des résultats
Afin de tester le trading je parie uniquement mes 2 461 $ HIVE DOLLARS disponibles
- Après l'achat de Ruches (au plus bas);
- Puis anticipation d'une hausse de plus de 1,5% des prix de Hive ;
- J'ai revendu ces mêmes ruches pour 2 508 $ HIVE DOLLARS ;
- Gains réalisés : 2.508 - 2.461= $0.047 HIVE DOLLARS
- Bénéfice quotidien (pour seulement 1 transaction réussie) : 1,874 %
- Simulation annuelle (si 100 trades réussis à seulement 1,8%) : 18,74%
APERÇU GÉNÉRAL
Je ferai d'autres cycles d'achat et de vente pour affiner mon test et prendre mes décisions sur cette stratégie
| Je suis un retraité, passionné de dessin, qui s'amuse et qui passe un peu de son temps à vouloir comprendre le web3. |
|---|
| TOUS Capture d'écran de mon PREMIER TRADE |
|---|
| Grâce à l'interface de sécurité |
| Capture de mon 1er trading via l'interface ecency |
|---|
| Ordre de vente |
| Attente de la revente |
| Fin de la transaction |