Login
Discover
Waves
Communities
Login
Signup
Ali Fuat Yıldırım
@pafulim
63
Teacher, Editor, Arbiter of Chess
Followers
935
Following
299
Follow
Resource Credits
Available
Used
Location
Turkey
Website
https://www.instagram.com/sihirlitahta
Created
2017-11-11 19:45
RSS Feed
Subscribe
Comments
Blog
Posts
Comments
Communities
Wallet
pafulim
tr
2018-11-23 07:44
RE: Yurtdışında ücretsiz para çekme
Teşekkürler @mahsumakbas , gayet güzel ve bilgilendirici yazı için. Selamlar.
$ 0.000
0
1
pafulim
steemix
2018-11-16 18:31
RE: STEEMIX.NET - Token Dağıtımı Başladı
Merhabalar. Token dağıtımı için bir son tarih var mı, varsa ne zamandır ? Selamlar.
$ 0.000
1
pafulim
steemix
2018-11-16 14:38
RE: Yarın Gene Doğacak (Karadeniz'de Gün Batımı)
öyle yaptım ben de. Umarım gelecek için güzel olur.
pafulim
steemix
2018-11-16 13:33
RE: Yarın Gene Doğacak (Karadeniz'de Gün Batımı)
Teşekkürler @akineton . Yeni gördüm steemix'i. Ve denemek istedim. Kalınca kalıyor çünkü. Ama resimler paylaşılmıyor galiba henüz.
pafulim
steemix
2018-11-16 13:00
RE: Steemix - Hepimiz İçin
Bugün yeniden umutlandım. Umarım güzel olur.
pafulim
tr
2018-09-13 09:31
RE: Steemit - Her Şeyden Biraz
Ben de az da olsa bi miktar yatırım yaptım... Ama galiba ya geç kaldık ya da acele ettik ;)
pafulim
hede-io
2018-09-13 09:12
RE: Kalpteki Çıban 'Kibir'
Maalesef insanın varoluşundan beri olagelen bir sorundur bu. Ama en çok da günümüz insanının egosudur dayanılmaz olan...
pafulim
tr
2018-09-06 07:31
RE: Kızgınım
Selamlar @doctorbishop, aynen öyle cebinde paran varsa ve biraz da cahilsen senden mutlusu yok şu alemde... Ne yaptığın yüksek lisans seni farklı kılıyor ne de adamın 10.kez üniversite sınavını kazanamayışı
pafulim
tr
2018-09-03 19:14
RE: Ani Harabeleri'nde bir gece..
Kaleminize sağlık @sudefteri , gerilerek okuduğumuz bir yazının sondan 2. cümlesiyle rahatladık. Son cümle ise yüzümüzde şaşkın bir gülümseme oluştursa da yeniden gerdi... Çok güzel yazmışsınız. Selamlar.
pafulim
tr
2018-09-03 18:52
RE: Quiproquo
Kaleminize sağlık @doctorbishop , çok güzel yazmışsınız, merakla okudum. Selam ve sevgiyle...
pafulim
tr
2018-08-28 07:10
RE: Bir tutam köy...
Oldukça güzel fotoğraflar. Doğal hayat her geçen gün daha cazip oluyor. Selamlar.
pafulim
tr
2018-08-24 20:45
RE: Our Greater Eid is Mubarak (English/Turkish) Kurban Bayramımız Mübarek Olsun
Teşekkürler @baycan, size de iyi bayramlar dilerim.
pafulim
tr
2018-08-20 17:21
RE: EDEBİYAT YARIŞMA SONUÇLARI
Proje çalışmasından dolayı @edebiyat , @trliste ve hede.io ekibine çok teşekkür ederim. Katılan arkadaşları ayrıca tebrik ederim. Projelere özlem duyduğumuz bir dönemde çok güzel bir etkinlik oldu. Herkese
pafulim
hede-io
2018-08-20 17:16
RE: Fındık Kabuğunu Doldurmaz
Merhaba @trliste, Proje çalışmasından dolayı @edebiyat ve @trliste ekibine çok teşekkür ederim. Selamlar, sevgiler.
pafulim
tr
2018-08-19 21:15
RE: Hem Sporlarla İlgili Yorumlar Yapıp Hem Para Kazanmaya Ne Dersiniz? Üstelik TÜRKÇE!!!
Selamlar @gnchmurat, ben de geçen ay hesap açtım ama doğrusu pek paylaşım yapamadım. Ama bahsettiğiniz oylama gücü çok iyi. Kendine oylama yapılamıyor galiba, doğru mu? Bir de oraya steem aktarma işini
pafulim
hede-io
2018-08-19 16:43
RE: Fındık Kabuğunu Doldurmaz
maalesef öyle. Köroğlu'na atfedilen bir tabir vardır; "Tüfek icad oldu mertlik bozuldu" diye... Ben günümüz için "Para icad oldu insanlık bozuldu" diye bir okuma yapıyorum. Maalesef
pafulim
tr
2018-08-19 16:35
RE: EDEBİYAT YARIŞMA DUYURUSU [@hede-io İLE DEYİM YARIŞMASI] (ÖDÜL 20 SBD)
Selamlar. Proje düşüncesinden dolayı teşekkürler. Umarım steemit platformu bu tip çalışmaların çokça olduğu bir yer olur. Yazımın linki;
pafulim
hede-io
2018-08-19 16:31
RE: Fındık Kabuğunu Doldurmaz
Aynen @doctorbishop , hatta bazen dıştan çok güzel görünen bir fındık boş çıkabiliyor, hatta çok acı olabiliyor. Yani fındık-insan münasebeti pek çok konuda kurulabilir ;)
pafulim
hede-io
2018-08-18 20:46
RE: sinek avlamak
Tüm ticaret sahibi kimselere helalinden bol kazançlar dilerim. Bazı yaz günlerinde esnafın hali bu deyimi hatırlatıyor.
pafulim
hede-io
2018-08-16 09:03
RE: eti senin kemiği benim
Yatılı okurken velilerimizin öğretmenlerimize çokça söylediği bir sözdü bu; "eti senin kemiği benim". Hayata erken atılmanın çokça zorluğunu yaşayan biri olarak bazen, çok da acele etmeseymişim