50

norbert.brylka

Norbert
Szczęśliwy mąż mądrej, kochającej żony i ojciec trzech mądrych i pięknych córek... :-)
Available
Used
Resource Credits
249 Followers
112 Following
krolestwo
polish
3y
norbert.brylka reblogged
28 sierpnia AD 2021
Data: 28 sierpnia AD 2021 Liczba osób: 20 Godziny otwarcia: 10.00 - 23.00 Dyżur: Dawid (@hallmann) Sobota. Kolejny dzień herbertowych warsztatów plastycznych w ramach projektu "Kultura Bez Kresu".
$ 7.573
48
1
norbert.brylka
pl-artykuly
4y
Historyjka przypomniana przeze mnie z okazji rozpoczęcia nowego roku szkolnego 2020/21
Podzielę się pewnym zdarzeniem z mojego życia, którym podzieliłem się wcześniej w innym miejscu w Internecie. Zdarzyło się, że po tym jak zadałem pewne pytanie w szkole podstawowej, obsztorcowała mnie
$ 0.000
3
1
zabrylka
pl-poezja
4y
norbert.brylka reblogged
Między myślą a wierszem, czyli chorobowe zapiski nocne
Widocznie potrzeba gorączki, stanu bezpośredniego zagrożenia, wojny, strachu, kryzysu i ryzyka. Potrzeba przeciwnika, oponenta, ucznia, człowieka, nieprzyjaciela. Wtedy milkną niepotrzebne słowa, z rąk
$ 10.343
83
1
norbert.brylka
pl-artykuly
4y
#09 Jak zdać maturę z języka polskiego - tutorial. Matura rozszerzona. Analiza i interpretacja tekstu.
Coraz bliżej matury, a ja miałem już wcześniej, ale dopiero teraz Wam udostępniam kolejny odcinek poradnika mojej żony. Odcinek 9. poradnika Pani B. - Jak zdać maturę z języka polskiego - tutorial. Matura
$ 0.473
15
norbert.brylka
pl-artykuly
4y
#08 Jak zdać maturę z języka polskiego - tutorial. Matura rozszerzona. Wypowiedź argumentacyjna.
Coraz bliżej matury, a ja miałem już wcześniej, ale dopiero teraz Wam udostępniam kolejny odcinek poradnika mojej żony. Odcinek 8. poradnika Pani B. - Jak zdać maturę z języka polskiego - tutorial. Matura
$ 0.198
14
1
norbert.brylka
polish
4y
#07 Jak zdać maturę z języka polskiego - tutorial. Styl tekstu, poprawność językowa i zapisu.
Odcinek 7. poradnika Pani B. - Jak zdać maturę z języka polskiego - tutorial. Styl tekstu, poprawność językowa i zapisu. Lekcja pokazująca, jak zadbać o jednorodność stylistyczną, poprawność językową i
$ 2.250
18
norbert.brylka
polish
4y
#06 Jak zdać maturę z języka polskiego - tutorial. Kompozycja i spójność lokalna.
Wyjątkowa dosyć, ale chyba pożyteczna, kolejna, tym razem częściowo rysowana lekcja mojej żony, Pani B. Jest to dcinek 6. poradnika Pani B. - Jak zdać maturę z języka polskiego - tutorial. Kompozycja i
$ 2.043
15
1
zabrylka
poezja
4y
norbert.brylka reblogged
[Na końcu myślisz o tym, że umierasz...]
Na końcu myślisz o tym, że umierasz. Albo nie myślisz. Być może pogrążasz się w wielkim może i przemierzasz je, Desperacko łapiąc przedostatni oddech, chwiejąc się na falach przedostatniego zwątpienia
$ 3.484
33
5
1
norbert.brylka
polish
4y
#05 Jak zdać maturę z języka polskiego - tutorial. Argumenty.
I po świętach! A matura coraz bliżej, choć nie wiadomo właściwie kiedy. Pewnie i tu (na Hive) zaglądają tegoroczni maturzyści. Jeśli uznacie, że jest to materiał wartościowy, nie krępujcie się, polecajcie
$ 0.085
9
norbert.brylka
polish
4y
#04 Jak zdać maturę z języka polskiego - tutorial. Teza.
Już dziś umieszczam Wam link do jutrzejszej premiery kolejnego odcinka. Tym razem Pani B. tłumaczy jak ważna podczas pisania (lub odpowiadania) jest założona teza (bądź hipoteza). Maturzyści, korzystajcie!
$ 1.061
16
norbert.brylka
polish
4y
#03 Jak zdać maturę z języka polskiego - tutorial. Konspekt.
I kolejny odcinek, coraz mocniej zdobywającego serca tegorocznych maturzystów, cyklu maturalnego przygotowywanego przez Panią B. :-)
$ 0.893
16
norbert.brylka
polish
4y
#02 Jak zdać maturę z języka polskiego - tutorial. Lektury.
Odcinek 2 poradnika Pani B. (prywatnie mojej żony ;-) ) - Jak zdać maturę z języka polskiego - tutorial. Tym razem tematem są lektury. Pani B (pprof) podczas filmu wyjaśnia, o czym mówić i pisać na maturze
$ 2.607
25
3
norbert.brylka
polish
5y
#01 Jak zdać maturę z języka polskiego - tutorial. Czytanie ze zrozumieniem - lekcja, podczas której nauczysz się jak "myśleć kluczem".
I powiem szczerze, jest mi niezmiernie miło, że cykl maturalny mojej żony, został przez Was tak ciepło przyjęty. W kolejnym, pierwszym merytorycznym, pprof uczy praktycznego myślenia "kluczem"...
$ 1.775
26
5
1
norbert.brylka
polish
5y
Jak zdać maturę z języka polskiego - tutorial
Jakiś czas temu udało mi się namówić moją kochaną żonę, Magdę, na uruchomienie swojego kanału na YouTube i w kilku innych mediach społecznościowych. Oczywiście także na steemit.com. Muszę jej tylko jeszcze
$ 1.920
27
4
2
fit.kurek
polish
5y
norbert.brylka reblogged
Podróże
Gdyby tak... ➡️ Gdyby tak rzucić wszystko i podróżować🤔? Powiem Wam, że mam to zapisane w swoich celach, że bedę podróżował i cieszył sie z tego, ćwiczył w podróży, inspirował innych i im pomagał😊 ➡️
$ 0.000
5
2
1
norbert.brylka reblogged
Komu służy epidemia paniki?
Piszę te słowa w piątek 13 marca 2020 nad ranem. W Polsce od dwóch dni zamknięte są placówki publiczne, odwołane imprezy masowe. Handel konsumenckimi artykułami medycznymi (maseczki, żele, termometry,
$ 0.000
3
1
1
zabrylka
pl-artykuly
5y
norbert.brylka reblogged
Przeżycia mistyczne w pracy naukowej? Ależ oczywiście! (W drodze po dyplom! #10)
I minął już dziesiąty tydzień, od kiedy towarzyszycie mi w drodze po dyplom(y). Był to tydzień szczególny. Kiedy ostatnio narzekałam na ogrom pracy i obowiązków, nie sądziłam, że moje zdanie zostanie tak
$ 2.443
34
5
1
zabrylka
pl-artykuly
5y
norbert.brylka reblogged
Jak przekazać uczniom wiedzę bez podawania informacji? Zapiski młodego belfra
Poprzednio zapowiedziałam, że przygotowuję się do pierwszej lekcji w LO. @hallmann liczył na relację - oto i ona ;-) Gdyby kogoś zastanawiało, jak to możliwe, że nagle mam czas na kolejny wpis... cóż -
$ 2.210
49
7
1
zabrylka
pl-artykuly
5y
norbert.brylka reblogged
Kilka słów o noematyce... (W drodze po dyplom! #6)
Odpocznijmy trochę od drzwi i przedstawień... Dzisiaj opowiem Wam o noematyce i sposobie, w jaki realizowana jest w Paraphrasis Wojciecha Tylkowskiego. Noematyka to metoda stosowana w biblistyce, nauka
$ 1.941
31
4
2
zabrylka
pl-artykuly
5y
norbert.brylka reblogged
Co kryją w sobie drzwi z Santa Sabina? cz. 2 (W drodze po dyplom! #5)
Minął kolejny tydzień, zatem - bez zbędnych wstępów - przechodzę do opisu pozostałych kwater. Drzwi z bazyliki Santa Sabina - kwatery 9-18 9. Zmartwychwstały Chrystus ukazuje się uczniom Trudno jednoznacznie
$ 2.896
35
1

Follow, be first to know

Nothing found in blogs.