Hi, I'm
. I am studying illustrations :D My illustrations are not very good, but this time I would like to post using Elegance ! I don't know if people like me are allowed to upload illustrations with Elegance. I would like more people to participate Elegance.
こんにちは。イラスト勉強中のにいふです。
下手で恐縮ですが、Eleganceで投稿してみます!
(Eleganceで投稿されている作品がスゴイものばかりなのでビビってますw)
僕のようなレベルの人が投稿して良いものなのかは不明ですが、ちょっとでも敷居が下がって気軽に参加する人が増えればいいなーとも思ってます^ ^
This is my dog-themed illustration. Her name is "SINBA". She is Miniature Schnauzer. Her character is that she is showing white eyes for a moment. She was a kind and gentle dog. I often draw this illustration, but this time I painted the color for the first time.
今回のイラストの題材は、この写真のワンちゃんです。
この子の名前は"シンバ"で、僕が昔飼っていたメスのミニチュアシュナウザーです。
ちょっとだけ白目が見えるのが特徴で、おっとりした優しい子でした^ - ^
当時はこの子の落書きを描くのが好きでよく描いていたのですが、色を塗るのは今回が初めてです!
I thought that the face was a bit long, so I cut the middle part:D I will try my best to draw illustrations better. If I'll draw something, I will post it !
このままだとちょっと顔が長いと思ったので中間をバッサリ削りましたw
もっと上手く描けるように頑張ります。
また、何か描いたら投稿したいと思います!