45

nap-io

Available
Used
Resource Credits
693 Followers
333 Following
March 3, 2018
nap-io
contest
5y
RE: 6,700 STEEM (1,300 USD)~ Sponsored Writing Contest: Harmony
i resteemed and will participate soon.
$ 0.000
0
nap-io
palnet
5y
RE: Fırtına Öncesi Mi Sessizlik? #NOH
Elimde bir miktar var zaten. Bu süreçte SP yapmayı düşündüm fakat risk almak istemedim. Belki bir kısmını palcoin yatırımı olarak değerlendirebilirim. Steem yada SBD şimdilik bana artacak gibi gözükse
$ 0.000
1
nap-io
tr
5y
RE: Neler Oluyor Hayatta #NOH
Cheers!
$ 0.000
0
nap-io
noh
5y
RE: Neler Oluyor Hayatta #NOH
Buraya mevsimlik işçilik yapmaya gelenlerden kurtarmak lazım. Girip baktığımda herkesin dönem dönem girip köşeyi dönünce bıraktığını görüyorum.
$ 0.000
1
nap-io
noh
5y
RE: Neler Oluyor Hayatta #NOH
Peki öyleyse size bir soru, nüfus yoğun değilken burada bulunmak daha mı karlıdır yoksa aynı hesap mı ikisi de?
$ 0.000
0
2
nap-io
tr
6y
RE: 10 Günlük Yorum Etkinliği (4. Gün)
Benim her borsada kesinlikle bir hesabım olmalı. Bu yüzden var. En çok Binance ve Kucoin takip ediyorum ama yeni açılan açılacak olan merkezsiz borsaları da merakla izliyorum daha iyi olacaksa onları
$ 0.054
1
nap-io
tr
6y
RE: 10 Günlük Yorum Etkinliği (3.Gün)
Çok beğendiğim karikatürlerden birini paylaşıyorum.
$ 0.058
1
nap-io
tr
6y
RE: 10 Günlük Yorum Etkinliği (2. gün)
Kripto paraların mezarını kazıyorlar ama o mezara fiat paralar gireceğinden habersizler. Kripto paraların günümüz fiat paralarını gömmesinden önce kripto paralara karşı saldırılar olacak. Tam yükselirken,
$ 0.062
3
nap-io
tr
6y
RE: 10 Günlük Yorum Etkinliği (1.Gün)
İnsanoğlu hep felaketleri öngörür ama bir çaresine bakmadan bekler. Ne zaman felaket önüne geçilemeyecek hale gelir o zaman konuşulmaya başlar. Ama artık çok geç olur. Steem'de her şeyimizi yönetiyorlar,
$ 0.066
3
nap-io
tr
6y
RE: Kalite Yavaşça Artar [Cointurk 28. Projesi] nap-io#1006
Düzelttim :)
$ 0.000
0
1
nap-io
kusadasi
6y
RE: 'Cointurk' Etiketiyle Ödüllü Proje 28
Katılıyorum
$ 0.000
0
nap-io
tr
6y
RE: Neler Oluyor Hayatta #NOH
Bu yazıları yolda okuyacağım. Blog yazmaya ayıracak vaktim olmadığından haftada 1-2 kere girebileceğim yalnızca. Bu süre zarfında olan gelişmeleri uzaktan takipteyim. Burayı bırakmıyorum dediğim gibi vaktimi
$ 0.000
0
nap-io
tr
6y
RE: Sarraf Güncelleme #04/04/2018
@biriki3 bu konuda bana ilk başlarken bir tavsiye vermişti. Eğer bot değilsen SP şimdilik çok işine yaramaz demişti onu geleceğe dönük toplamalıyız. Artması için botlara yatırmakta fayda olacak diye
$ 0.085
1
1
nap-io
tr
6y
RE: Sınav Gerginliği
Çok haklısınız bu konuda size katılıyorum. Üniversite eğitimim ve işim arasında dağlar kadar fark olunca üniversite eğitimimi yavaşlatıp işin arka planına attım. Önce ekmek parası sonra diploma. İşime
$ 0.000
0
nap-io
busy
6y
RE: Watsons Alışverişim
Ürün görünmüyor resmi baştan düzenlemelisiniz sanırım.
$ 0.000
0
nap-io
koal
6y
RE: Toplam 6 SBD Ödüllü Yarışma (Sınavlar)
Yine katılmayı düşünsem de sınavlarla pek aram yoktur. Umuyorum ki yazabilirim güzel bir yazı :D
$ 0.000
0
nap-io
tr
6y
RE: Neler Oluyor Hayatta #NOH
Ben de teşekkür ederim :D
$ 0.000
0
nap-io
tr
6y
RE: Depreme Sebep Oldum
Hem de ne acı :D
$ 0.000
0
nap-io
flagship
6y
RE: Flagship Daily Status Report - April 2, 2018 - Upvotes & Queue
3 hours ago i sent 0.2 sbd to you but you didn't upvote my post. why?
$ 0.000
0
1
nap-io
bumper
6y
RE: [ Bumper ] Daily Report: Users in Queue - Users Received Votes [ 2nd April 2018 ]
3 hour ago, i sent you 0.1 but there is no upvote.
$ 0.000
0
1

Follow, be first to know

Nothing found in comments.