Hello my all friend kaisey hoo app saab dost.ajj maine app kye saath ik kabshurat flower kye photo share kerne lagyai hoo app ko mere photo ajj kye bhut hai zaida achi lagye gai aur pasand bhi ayaai gyee.flower humere life ka ik hissa hai jao mujhe bhut hai zaida achi lagte hai.aur mere ghar maine bhut hai kabshurat flower hai uss wajha sy mujhe flower achi lagte hai aur maine app kye saath ajj ik acha flower jao hai uss kye photo share kero ga.flower kye wajha sy hai mera ghar bhi bhut hai zaida kabshurat hai.
Source,https://pixabay.com/en/rose-bush-r%C3%B6schen-pink-moss-1687547/
mere saath mere dostion kye pass bhut achi achi flower kye photo hai jao mujhe bhut achi lagte hai jaab mujhe unn flower kye need hotey hai tu woh mujhe dai detye hai.flower istmaal happy kye mouqa phire married kye mouqa phire uss ka istmaal zaida hota hai aur khushi maine uss ko zaida pasand kya jatyaa hai.