var olduğuna çok sevindiğim, eğitim, bilim, çocuk edebiyatı ve spor alanlarında bildiklerimi, deneyimlediklerimi paylaşmaktan gurur duyacağım oluşum.
düşünenin, tasarlayanın, yapanın, onlara çay götürenin, yanaklarından makas alanın ve "aşağı gelsene iki top çevirelim" dediğinde aldığı "olmaz abi gelemem, şu işi bitirmem lazım" cevabı karşısında ısrar etmeyip hoşgörü gösterenin ellerine sağlık. teşekkür edilecek çok kişi var da, daha ilk yazıdan nefret ettirmeyeyim kendimden. daha çok fırsat geçecek elime. :)