RE: [ESP-ENG] EL TIEMPO PASA Y SOLO NOS QUEDA EL RECUERDO – TIME PASSES AND WE ONLY HAVE THE MEMORY
thank you! Thank you for taking time to read my post and rate it! 🥰
RE: [ESP-ENG] EL TIEMPO PASA Y SOLO NOS QUEDA EL RECUERDO – TIME PASSES AND WE ONLY HAVE THE MEMORY