Maayong gabei kaninyong tanan,sugo sa maayong pangatahuran.
Pasensya namo karon kay magbinisaya sa ta,
Ganihang hapon magkahuman gyud ug trabaho nakahunahuna ang akong asawa nga si @momshie85 nga maglaaglaag sa daw me bisan ug gamay rame ug kwarta kay tingbitay na kaayo. Mao nanakay dayon me ug multicab nya nanaug me tungod sa usa ka departamento nga tindahan, kay gamay ra man lagi me kwarta libud_suroy rame hangtod nga gipanggutom. Nagbarug-barug me atbang sa usa ka kan-anan ug nakahunhuna nga mangaon, pero kay gamay raman lagi among kwarta, aw nag-pili ra pud me ug pagkaon nga sakto rasad sa dala namong kwarta ug nagbilin me ug sakto rasad ikaplete padung uli. Lingaw kaayo me kay panalagsa ra ni kaayo mahitabo namo nga kami ra duha ang manglaag, kay kasagaran kuyog gyud ang tulo nmo ka mga anak. Dili me makalaag kay muayaw man ang among manga bata.
Daghan kaayong salamat sa pagbisita ug pagbasa sa akong gihimong sulat alang kaninyo. Mabuhi ang mga bisaya, mabuhi ang mga pinoy, mabuhi ang tanang mga tagsulat sa steemit, ug labaw sa tanan magdayig kita sa labawng makagagahum.
Kung wala pamu nakabutar sa inyong mga testigo, pwede kamong mubutar dinhi.