Greetings to all, for this week 190 I come with a cover in the Portuguese language, it is DARVIN, with the song TUDO PASSA, I had not heard this song for years and coincidentally YOUTUBE reminded me of it while I was listening to songs that took me to those magical . This song was one of those that accompanied me on every walk or adventure, I remember that I discovered it back in 2011, the truth is that I hardly knew this band, I was used to listening to a lot of CPM22, Nx ZERO, HATEEN and FORFUN, but This song caught me, so today I decided to share this cover with you, taking advantage of the time I have without bringing a song of that type. Interpreted with all the love in the world, I hope you enjoy it, remember that I do not speak Portuguese, which is why I may have made many mistakes in the pronunciation, all your criticisms are welcome, a hug for all of you, we love you a lot.
Dificil não pensar, mais fácil não dizer
O que essas mãos suadas tentam envolver
Um véu de timidez, as roupas no sofá
Descobrem mundos que ninguém pisou, nem pisará
Tudo passa
Como se nada mais fosse passar
Sua cara
E o jeito de quem quer falar
Tome cuidado
Porque eu posso até fugir
Não é fácil segurar
Fala baixo ninguém pode nos ouvir
E mostre o que ninguém mais poderia ver
Dançe no escuro até o amanhecer
Berros e sussurros vazam sem querer
A vida é curta pra se arrepender, vamos viver
Tudo passa
Como se nada mais fosse passar
Sua cara
E o jeito de quem quer falar
Tome cuidado
Porque eu posso até fugir
Não é fácil segurar
Fala baixo ninguém pode nos ouvir
Já é tarde
E nenhuma vontade de dormir
Só sorriso
E é muito bom poder ouvir
Só me abraça
Deixa o resto acontecer
Amanhã eu acordo ás seis
Fala baixo, porque hoje é a nossa vez
Tudo passa
Como se nada mais fosse passar
Sua cara
E o jeito de quem quer falar
Tome cuidado
Porque eu posso até fugir
Não é fácil segurar
Fala baixo ninguém pode nos ouvir
Já é tarde
E nenhuma vontade de dormir
Só sorriso
E é muito bom poder ouvir
Só me abraça
Deixa o resto acontecer
Amanhã eu acordo ás seis
Fala baixo, porque hoje é a nossa vez
Letra tomada de https://www.letras.com/darvin/1693352/
▶️ 3Speak