38

luj

Available
Used
Resource Credits
331 Followers
66 Following
May 18, 2017
luj
poker
7y
RE: Sunday Funday 50 SBD (~$300 USD) NLHE Freeroll - Steem Poker League Results Post
Thanks! I am lucky on Sundays
$ 0.000
0
luj
polish
7y
RE: Steem Poker League z pulą nagród do 200 SBD !
Widzieliśmy się przez chwilę na ft :p Najśmieszniejsze jest właśnie to że zrobiłem ten wpis, a parę godzin później pierwsze miejsce :D
$ 0.033
1
luj
polish
7y
RE: Steem Poker League z pulą nagród do 200 SBD !
Dzięki! Widziałem Twój wpis w języku czeskim, więc postanowiłem że zrobię też w polskim :)
$ 0.000
0
luj
poker
7y
RE: Steem Poker Pro League 100 sbd - 7/11 RESULTS ARE IN - CONGRATULATIONS TO...
Thanks tuck and thanks everybody! It was really nice game :)
$ 0.000
0
luj
art
7y
RE: As They Wait For You (Original Art by Steemit-Life)
This is incredible :))
$ 0.051
1
1
luj
polish
7y
RE: Hej steemiarze i steemerki :)
Witam :)
$ 0.000
0
luj
polish
7y
RE: Hej steemiarze i steemerki :)
Dziękuję za rady :) Tego właśnie potrzebowałem
$ 0.000
0
luj
polish
7y
RE: Hej steemiarze i steemerki :)
Nie jest tak źle z tagami na wykopie, ale z czegoś trzeba żartować ;p. Głównie denerwuje mnie to że ciężko się dostać do starszych wpisów. Trzeba ręcznie klikać w każdy miesiąc w archiwum i bywa to naprawdę
$ 0.000
0
luj
art
7y
RE: My pencil art
thanks, when i draw something new I will definetly share it with you :)
$ 0.000
0

Follow, be first to know

Nothing found in comments.