52

lugoshi

----------------------Music To Watch The Girls Go By-----------------Original content by lugoshi
Available
Used
Resource Credits
233 Followers
82 Following
lugoshi
polish
6y
RE: Moja 'dzielnia' - wieś czy miasto? Podróż sentymentalna.
Byłem święcie przekonany, że mieszkasz gdzieś w Centrum. A tu ... niespodzianka. Znam ten nasyp i zalew :-) Jaki ten świat malutki...
$ 0.000
0
1
lugoshi
polish
6y
RE: Małe, malutkie, malusieńkie...
Dokładam nawiązanie literackie. Moje dzieciaki fascynują się całą serią "Ryjówek":
$ 0.000
0
1
lugoshi
polish
6y
RE: Co chcesz mi powiedzieć???
Lubię takie dusiciele. :) A łotewskie kawały i puenta z otchłanią lodówki. Wyborne księżniczko.
$ 0.000
0
lugoshi
polish
6y
RE: Od azylu do rozkoszy, czyli o tłumaczeniach internetowych.
Królestwo Płótna. Google jednak Nas śledzi...
$ 0.000
0
1
lugoshi
dlive
6y
RE: Dawid Hallmann: Czuwaj
Muza mnie nie przekonuje, ale wybrane przez Ciebie słowa wbijają w fotel.
$ 0.000
0
lugoshi
polish
6y
RE: Miss Sloane i zasada lustra. Witaj, Cieniu!
Nadrabiam zaległości czytelnicze. Miło wrócić na chwilę do Twojego świata zmagań z materią życia. Mówisz, że hodujesz małą diabliczkę... :) Wiosna sprzyja przepoczwarzeniom...
$ 0.000
0
1
lugoshi
polish
6y
RE: Opowiem wam o zagubionych zmartwychwstałych
Miałem chwilę czasu i poświęciłem go na lekturę Twojego artykułu. Prawdziwa Perła Dobrej Nowiny ;)
$ 0.000
0
1
RE: Wierszokleci #10 -> Konkurs literacki. 3 SBD nagrody dla zwycięzcy! Wyniki. | Wierszokleci #11 -> Wytrącony z równowagi
Cieszę się, że powstaną kolejne wiersze. Z niecierpliwością czekam przez tydzień co urodzi się w wierszokleckich głowach. Dzięki Wielkie!
$ 0.000
2
RE: Wierszokleci #10 na finiszu
Udało mi się discord dopaść :)
$ 0.000
0
RE: Wierszokleci #9 -> Konkurs literacki. 3 SBD nagrody dla zwycięzcy! Wyniki. | Wierszokleci #10 -> Sergio Leone i mielone
Gratuluję i dziękuję!
$ 0.000
0
lugoshi
polish
7y
RE: [pl-wierszokleci] - Sergio Leone i mielone
Josiu. Wporzo ta scenka.
$ 0.000
0
lugoshi
polish
7y
RE: Jestem klapkiem [przerwa techniczna]
U mnie to samo. Przewalanie, aż miło. Nie przyszło mi do głowy by ten koszmar uwieczniać :)
$ 0.000
0
1
RE: Wierszokleci #9 -> Konkurs literacki. 3 SBD nagrody dla zwycięzcy! Wyniki. | Wierszokleci #10 -> Sergio Leone i mielone
"Śpiewny" flow i dwa kilo smutku i lądujesz z medalem u mnie w ogródku Jak zajrzysz głębiej do mojego profilu wiesz już @lugoshi Ty muzykofilu
$ 0.000
0
RE: Wierszokleci #8 -> Konkurs literacki. 3 SBD nagrody dla zwycięzcy! Wyniki. | Wierszokleci #9 -> Nowy wspaniały świat
Tworzysz To towarzystwo :)
$ 0.000
1
RE: Wierszokleci #8 -> Konkurs literacki. 3 SBD nagrody dla zwycięzcy! Wyniki. | Wierszokleci #9 -> Nowy wspaniały świat
Klasa waćpan! Gratulacje jeszcze raz!
$ 0.000
0
RE: Wierszokleci #8 na finiszu
zdrowia trzeba dla @dutmistrza sponsora trza pogonić zadżumionego stwora nowa edycja wkrótce do bram zapuka odkryjemy nowe wiersze śladami Kolumba może Cooka...
$ 0.000
0
RE: Wierszokleci #8 na finiszu
nowe steemian wiersze wywołują me uczucia najszczersze pluskają rymy, płyną niczym strumyk strofy przykuwają mnie niczym łańcuchy do mej sofy @dutmistrz kolejną edycję ratuje swój nowy wspaniały świat
$ 0.000
1
RE: Wierszokleci #7 -> Konkurs literacki. 5 SBD nagrody dla zwycięzcy! Wyniki. | Wierszokleci #8 -> Jutra nie będzie
wiedziony @grecki-bazar-ewy prośbą zgodę składam niewymuszoną batem ni groźbą
$ 0.000
0
lugoshi
polish
7y
RE: [pl-Wierszokleci] Wyczerpanie przyszłości
Piękny to gest w kontrze do lewizny Edycje trzy, tematy trzy i obrona wierszokleckiej Wizny. Czekam na @dutmistrza temat nowej edycji @wadera dała w edycji ósmej początek nowej tradycji.
$ 0.000
0
1
lugoshi
polish
7y
RE: [pl-Wierszokleci] Wyczerpanie przyszłości
dwie edycje jeszcze są na koncie siedzę jak na beczce zapalonym loncie może pomysł nielichy na formułę nową ruszmy .... a może jednak głową
$ 0.000
0
3

Follow, be first to know

Nothing found in comments.