44

love-life

Available
Used
Resource Credits
486 Followers
522 Following
Türkiye
March 1, 2018
love-life
tr
6y
RE: Sevgili Günlük #19 | yola çıkmak
Affedilecek birsey yokki @sudefterim ve üzülme de sen sadece içimizi yazdıklarınla bize hatta belki de en çok bana yansıtıyor tercüman oluyorsun... ölümü istemene gelince bunu hepimiz istiyoruz bazı anlarda
$ 0.000
0
1
love-life
tr
6y
RE: Sevgili Günlük #19 | yola çıkmak
Şu yazdıklarını okurken ağlamak istedim bir yumruk oturdu yüreğimin ortasına pismanliktan yada keske yapmasaydim değil onlardan çok şey öğreniyor insan çünkü... yapmak yaşamak ve geçen zaman için en çok...
$ 0.000
1
3
love-life
yayinla
6y
RE: Sosyal paylaşım +kazanç=Yayinla.org
Bol kazançlar diliyorum👍:)
$ 0.000
1
love-life
kusadasi
6y
RE: Çocukla Çocuk Olmak
Öyle önemli bir konu paylasmissiniz ki çocuk konusunda hassas olan bir insan olarak mutlu oldum çünkü onlar her ne kadar gerçekten cok kez gözardı ediliyor incitiliyor hor kullanılıyor onemsenmiyorlarsa
$ 0.000
0
love-life
eskisehir
6y
RE: Eskişehir province
Çok güzel bir yermiş hepsi ayrı bir güzellikte ev köptü suyu Yaran gemi mi tekne mi diyeyim bilemedim :) çok otantik bir havası varmış fotoğraf çekim acısını da güzel yakalamissin 👏👏 tebrik ediyorum
$ 0.000
1
love-life
tr
6y
RE: Sevgili Günlük #16 | Sonbahar
Şu muhteşem deriiinnn hisli yazılarınla yüreğimi elliyorsun ya yüreğine sağlık can insan 💖 ve görseldeki Beşikte sallanan kız çocukluğumdaki çok sevdiğim kırmızı beşiğimi hatırlattı bana özlemişim meğer.
$ 0.000
0
1
love-life
tr
6y
RE: Bazen Olmaz ...
😟
$ 0.000
0
love-life
tr
6y
RE: HER ZAMAN SEN...
Sevgiyi hiçbir kelime tarif edemiyor ki yeterince hatta siirler bile cok kez... hiçbir kelimeye cümleye sigmiyor ćünkü ... çok güzel bir şiir yine... Teşekkürler bizimle paylaştığınız için
$ 0.000
0
1
love-life
tr
6y
RE: ESKİSİ GİBİ DEĞİL...
Eskisi gibi değil artık buralar, Gök mavi orman yeşil değil,
$ 0.000
0
1
love-life
tr
6y
RE: Geç Olmadan Steemix'te Yerini Al
Teşekkür ediyorum
$ 0.000
0
love-life
tr
6y
RE: Geç Olmadan Steemix'te Yerini Al
Merhaba post unuzu okudum ve anladigim kadariyla steemit in türkçe versiyonu bir blog bu ? Fakat bu hasabin nasıl açılacağı ve ayrıntıları ile ilgili varsa başka bir bilgi anlatabilir misiniz acaba...
$ 0.000
1
3
love-life
photography
6y
RE: In Search of Fall Colors - Part Five (Original Photos)
spectacular 👍
$ 0.020
1
love-life
tr
6y
RE: Kelebekler
Kelebekleri seven biri olarak çok güzel bir paylaşım ama erkek Kelebeklerin çiftleştikten sonra olmeleri üzücü ve düşündürücü doğrusu tıpkı bir çoğunun ömrünün sadece üç gün olması gibi dünyaya gelip
$ 0.000
0
love-life
tr
6y
RE: BİLEMEZSİNİZ...
Amin...
$ 0.000
0
love-life
tr
6y
RE: BİLEMEZSİNİZ...
Evet eksik bile kalıyor yanında misralar...
$ 0.000
0
2
love-life
tr
6y
RE: BİLEMEZSİNİZ...
...
$ 0.000
0
4
love-life
az
6y
RE: Anlaşsın...
Evet çok ben teşekkür ediyorum arkadaşım 🌹😍
$ 0.000
0
love-life
tr
6y
RE: 3 SBD ödüllü FIKRA yarismasi (Sonuclari)
Oncelikle böylesi guzel eglenceli bir etkinlik düzenlediğiniz için çok teşekkür ediyorum @thales7 :) ve ödülünüz içinde lütfen bunu tekrarlayın... gülmeye ihtiyacimiz var :) saygilar
$ 0.000
0
love-life
tr
6y
RE: Gerçekleştirilmiş Hayali Röportaj #1
Sıradaki şanslı kişi ben olmak isterim lütfen benimle de röportaj kurkusu yapın @tahirozgen 🙆 👏👏👏çok güzel olmuş emeklerinize sağlık teşekkürler :)
$ 0.000
0
love-life
tr
6y
RE: SEVGİ KONULU ŞİİR ÖDEVİMİZ...
İçimizi okuyan paylasimlariniz için öncelikle teşekkür ediyorum hocam ve eğitime devam derken dikkatimi çekti öğretmenlik midir mesleğiniz acaba ?
$ 0.000
0
1

Follow, be first to know

Nothing found in comments.