Login
Discover
Waves
Communities
Login
Signup
因为我是华人,所以帖子被踩了
因为我是华人,所以帖子被踩了
littergirl
(24)
Published in
#cn
Words
0
Reading
0 min
Listen
Play
2019-04-09 00:59
昨天是来steemit第一天,发了两个小视频,开开心心发成功了。但是一发出去,下午就被一个欧美大叔踩了,i ask why? 他说我来自中国,发的东西都是毫无价值的。
成人的世界太难理解。
cn
2019-04-09 00:59
littergirl
(24)
via
busy
This post was published via busy. Ecency is not the originator or editor of this content and displays it for discovery purposes only.
$ 0.000
2
Read next
我到底是赚了还是亏了?
用了五年的华为手机换新
我的3D打印模型获奖了