Det är fantastiskt gött ute nu när det regnade en skvätt på morgonen och det är inte bara är lite svalt och skönt utan luften är full av syre och luktar sommar…
Än så länge är det bara 21° varm men senare ska det bli upp mot 30° grader igen
