51

lenka

Magdalena Szumna
Matka, Żona, Programistka
Available
Used
Resource Credits
308 Followers
42 Following
July 17, 2016
lenka
steemfest
6y
Wise Team after 3rd day of SteemFest3
$ 2.092
116
7
1
lenka
polish
7y
Muzea w Warszawie - Stacja Muzeum
Byliśmy w muzeum Czar PRL, Muzeum Katynia to teraz krótka wyprawa do muzeum kolejnictwa czyli Stacja Muzeum. To muzeum jest nie lada gratką dla fanów kolejnictwa. Co prawda, ja za bardzo zagorzałego miłośnika
$ 17.273
39
9
1
lenka
polish
7y
e-lactancia - ciekawa strona, która może się przydać młodej mamie
Dzisiejszy post kieruję do młodych rodziców, a przede wszystkim do karmiących mam. Chciałam się podzielić z Wami ciekawą stroną, którą poleciła mi moja lekarka: Na stronie możemy znaleźć informację na
$ 10.903
21
5
lenka
history
7y
[EN] Museums in Warsaw, Poland - Katyn Museum
After living in Warsaw for three months I’ve decided to get to know the capital city, its monuments, and interesting spots. I will tell you about some locations and encourage you to visit them during your
$ 18.991
10
lenka
polish
7y
Muzea w Warszawie - Muzeum Katynia
Mieszkając przez trzy miesiące w Warszawie, postanowiłam trochę poznać stolicę, zbytki i ciekawe miejsca. O niektórych miejscach będę chciała Wam opowiedzieć i zachęcić Was do ich odwiedzenia przy okazji
$ 31.028
37
9
lenka
polish
7y
Ostatnie wspomnienie już ubiegłorocznych pierniczków
Cześć, święta, święta i po świętach, ale ja przecież obiecałam zdjęcie pierniczków udekorowanych przez @noisy. Więc lepiej późno niż wcale i zamieszczam je dziś. Niestety dużo ich nie udekorował, bo tyle
$ 8.624
22
8
Seven Day Black and White Challenge - day #7
This is my last photograph in the 7 day Black And White Challenge. I was nominated by @imperfect-one, and today I'm nominating: @apiekarczyk The Rules: Take seven black and white photos that represent
$ 6.630
11
3
Seven Day Black and White Challenge - day #6
This is my sixth photograph in the 7 day Black And White Challenge. I was nominated by @imperfect-one, and today I'm nominating: @opheliafu The Rules: Take seven black and white photos that represent an
$ 6.625
9
2
Seven Day Black and White Challenge - day #5
This is my fifth photograph in the 7 day Black And White Challenge. I was nominated by @imperfect-one, and today I'm nominating: @cwbrooch The Rules: Take seven black and white photos that represent an
$ 8.902
8
Seven Day Black and White Challenge - day #4
This is my fourth photograph in the 7 day Black And White Challenge. I was nominated by @imperfect-one, and today I'm nominating: @dana-varahi The Rules: Take seven black and white photos that represent
$ 9.451
11
Seven Day Black and White Challenge - day #3
This is my third photograph in the 7 day Black And White Challenge. I was nominated by @imperfect-one, and today I'm nominating: @varunpinto The Rules: Take seven black and white photos that represent
$ 9.091
7
3
Seven Day Black and White Challenge - day #2
This is my second photograph in the 7 day Black And White Challenge. I was nominated by @imperfect-one, and today I'm nominating: @andrejcibik The Rules: Take seven black and white photos that represent
$ 8.557
4
Seven Day Black and White Challenge - day #1
This is my first photograph in the 7 day Black And White Challenge. I was nominated by @imperfect-one, and today I'm nominating: @iyuta The Rules: Take seven black and white photos that represent an aspect
$ 7.633
7
2
lenka
polish
7y
Pieczenie świątecznych pierniczków
Od kilku lat początek grudnia kojarzy mi się z pieczeniem świątecznych pierniczków. Zaczynam od nich, ponieważ muszą trochę leżakować, żeby skruszeć i nabrać aromatu przyprawy korzennej. Ich przygotowanie
$ 8.152
31
14
lenka
polish
7y
Uroczy jeżyk z klocków Lego
Niestety sezon przeziębieniowy w pełni i mnie też coś właśnie dopadło. Na poprawę samopoczucia postanowiłam ułożyć zestaw Lego, zakupiony, samej mi w to trudno uwierzyć, aż pół roku temu... Jest to jeżyk
$ 4.557
17
6
lenka
steepshot
7y
Córka (19 msc) zrobiła mi po raz pierwszy kanapkę ;)
$ 4.481
21
10
lenka
steepshot
7y
Steemfest walk/ spacer podczas steemfest
$ 5.047
22
10
lenka
polish
7y
Dzisiaj jest Dzień Programisty [En] Toady is Day of the Programmer
[PL] Kilka lat temu mój mąż zadzwonił w drodze z pracy i smutnym tonem oznajmił: "Dzisiaj jest dzień programisty, a u mnie w pracy nikt o tym nie pamiętał". Szybko upiekłam biszkopta, trochę
$ 13.530
27
8
lenka
steepshot
7y
[PL] Bukiet ziół i polnych kwiatów [EN] Bouquet of herbs and wildflowers
$ 4.690
19
7
1
lenka
polish
7y
[PL] Piosenka z mojego dzieciństwa, którą śpiewam mojej córce [EN] Song from my childhood
Nie jestem posiadaczką talentu wokalnego. Jednak moja córka myśli chyba inaczej :) Na początku wystarczały tylko mruczanki, ale z czasem stało się to już nie wystarczjące. Zaczęłam więc śpiewać to co
$ 4.334
20
3

Follow, be first to know

Nothing found in posts.