Login
Discover
Waves
Communities
Login
Signup
ㅠㅠ 직장이 멀어 투표할때 고생했네
ㅠㅠ 직장이 멀어 투표할때 고생했네
leesak
(45)
Published in
#kr-gazua
Words
0
Reading
0 min
Listen
Play
2018-06-13 17:50
스팀잇 가즈아 형등
나처럼 집이랑 직장이 멀어서
투표하기 힘든사람 있어?
나는 편도 2시간 거리라서..
완전 지쳤네.. 아침 출근하자 마자 녹다운..
kr-gazua
2018-06-13 17:50
leesak
(45)
via
steemeasy
This post was published via steemeasy. Ecency is not the originator or editor of this content and displays it for discovery purposes only.
$ 1.328
5