Login
Discover
Waves
Communities
Login
Signup
아 날씨좋다
아 날씨좋다
kr-anony
(1)
Published in
#kr
Words
0
Reading
0 min
Listen
Play
2018-04-16 08:30
미세먼지도 없고 적당히 선선한게 나들이가기 딱좋은 날씨네
스티머들도 방에서 스티밋만 하지말고 나가서 봄날씨룰 즐기자
kr
kr-anony
kr-gazua
2018-04-16 08:30
kr-anony
(1)
via
steemkr
This post was published via steemkr. Ecency is not the originator or editor of this content and displays it for discovery purposes only.
$ 0.000
5
Show 1 comments