Referening to my post on the rise in HIVE which envisaged a drop in the price and where I advised to resell your Hive against dollars (HIVE/BUSD) at a rate of more than 0.8 (between 0.8 and 1.00)
Forecast reached: HIVE price return to its rate of July 31, 2022 ($0.520) (ENG/FR)
This week you can start repurchasing Hive
To follow any increases, and resell it (microtrading)
To use them in your HivePower (to delegate or vote (curation))
To buy 2nd layer tokens (delegating or using them (curation, !TIPS,...)
To use them in Diesel Pools via (tribaldex.com ) or (Beeswap )
To do rebalancing for example on Waivo.com
Cette semaine vous pouvez commencer à ra-acheter des Hive
Pour une suivre les éventuelles hausses, et le revendre (microtrading)
Pour les utiliser dans vos HivePower (pour déléguer ou voter (curation))
Pour acheter des tokens de 2ème couche (déléguer ou les utiliser (curation, !TIPS,...)
Pour les utiliser dans des Diesel Pools via (tribaldex.com ) ou (Beeswap )
Pour faire du rebalancement par exemple sur Waivo.com