49

kingsfield

konig2021
Available
Used
Resource Credits
6 Followers
20 Following
Brno
January 22, 2021
kingsfield
LeoFinance
4y
RE: How can i remove Liquidity from cubfinance
Trade -> Liquidity -> Remove liquidity. Your liquidity will change to tokens back.
$ 0.000
1
1
kingsfield
cesky
4y
RE: CafeSwap Finance
Update: přes yield optimizer Beefy.finance nabízí farming BREW aktuálně profit okolo 3 % denně, což opravdu není vůbec špatné při současné ceně BREW 13 USD.
$ 0.000
0
kingsfield
DBuzz
4y
RE: Google music zítra skončí a Spotify snad letos konečně vylepší tragick ...
V souvislosti s tím e hodí připomenout, že Tidal právě teď nabízí 60 dní trial pro vyzkoušení jejich hi-res účtu.
$ 0.000
0
RE: Některým uživatelům burzy Binance zmizely zůstatky. Co se děje? „Funds are SAFU”
Myslím, že to bylo propojené. Enormní růst ceny BNB vyvolal tak enormní zájem, že se síť zahltila. Nulové zůstatky jsem (naštěstí) neviděl, to by mě asi kleplo, ale při přesunu aktiv v rámci Binance docházelo
$ 0.056
1
RE: DeFi může vést ke změně paradigmatu ve finančním odvětví, říká FED St. Louis
Aktuálně je DeFi velmi zajímavé. Zisky rostou před očima. Ale v tom je zahrnut i masivní růst cen altcoinů v posledních dnech. Až budou ceny stálejší nebo budou dokonce klesat, budou i zisky menší. Pořád
$ 0.064
1
RE: Ethereum překonalo 1 500 dolarů! Data naznačují růst uživatelů, ale i očekávání ceny nad 2 000 $
Bylo načase!
$ 0.044
1
1
RE: Burza Kraken zaznamenává 6násobný nápor nováčků. CEO: „DeFi požírá svět financí”
Souhlasím, už rok 2020 byl hodně rokem DeFi (růst v desítkách procent) a letos ta jízda pokračuje. Vzhledem k enormně vysokým poplatkům na ETH se dá očekávat růst zejména na konkurenčních blockchainech
$ 0.040
1
kingsfield
LeoFinance
4y
RE: NEXO adds its own exchange office to the application!
Yes. So far I have had to change Nexo in Trust Wallet swap and send to Nexo account. It will be easy now.
$ 0.000
1
kingsfield
cesky
4y
RE: Nákup kryptoměn za eura rychle a bez zbytečných poplatků?
A ještě jedna aktualizace. Stejný postup funguje i pro směnárnu Coinbase i jejich burzu Coinbase Pro. A určitě i pro další směnárny, jejich banka je v seznamu okamžitých SEPA plateb. Vyzkoušel jsem teď
$ 0.000
0
kingsfield
cesky
4y
RE: Nákup kryptoměn za eura rychle a bez zbytečných poplatků?
Ještě pro upřesnění. Promo akce na nulové poplatky při vkladu EUR má Binance nastavené do konce března. Nicméně i před touto akcí platilo, že poplatky za SEPA platbu byly nižší než nákup krypta kartou.
$ 0.068
1
kingsfield
cesky
4y
RE: Nákup kryptoměn za eura rychle a bez zbytečných poplatků?
To je tak, když chcete někomu něco užitečného poradit a ono se hned všechno po… Binance má právě teď zablokované depozity a výběry do pondělí 8:00. Tak snad vaše peníze dorazí v pondělí 8:05. Ale přísahám,
$ 0.000
0
kingsfield
LeoFinance
4y
RE: Leofinance vytahuje další novinky z rukávu
LeoFinance jsou pro mne osobně čím dál zajímavější. Taky byly první aplikace, co jsem objevil z celého HIVE ekosystému, takže pro ně mám slabost jako pro první lásku. 🙂
$ 0.000
1
1
kingsfield
cesky
4y
RE: Bluesky: decentralizovaný Twitter?
Ono je toho víc. Já jsem zkoušel Mastodon, a to vůbec není špatné. Design, používání, to se mi líbilo. Ale samozřejmě tam zatím není moc zajímavých lidí, se kterými třeba rád komunikuji na Twitteru, ale
$ 0.000
0
kingsfield
cesky
4y
RE: Drops/kapky
Zdravím oba. WINE BEER WHISKEY
$ 0.000
0
3
kingsfield
carManiacs
4y
RE: My driving beginnings/Moje řidičské začátky
MeeToo 🙂
$ 0.000
1
kingsfield
cesky
4y
RE: Drops/kapky
Určitě bude. Hive mi přijde dobře promyšlený. Já už jsem byl nějaký čas na PublishX, přes tuto platformu jsem se dostal na LeoFinance a na LeoFinance jsem zjistil, že je to součást většího ekosystému,
$ 0.000
1
kingsfield
cesky
4y
RE: Drops/kapky
OK, chápu. Holt jsem ještě Hivem nepolíbený. 😀 Opravil jsem, česká komunita tady není zjevně příliš rozsáhlá, tak ať ji podporujeme.
$ 0.000
1
2
kingsfield
cesky
4y
RE: Bitcoin
Bitcoin sám o sobě není až tak důležitý, ale to co spustil, to změní svět. Kryptoměny, desentralizované aplikace, web 3.0 atd. A za to buďme rádi bez ohledu na aktuální cenu.
$ 0.000
0
kingsfield
LeoFinance
4y
RE: The trade
I am the same. I call myself "active hodler". I have roughly 1/3 assets in cold wallet, 1/3 in lending (Nexo, Celsius, Binance) and 1/3 in kind of experimental area: staking (Binance, KuCoin),
$ 0.000
0
1
kingsfield
LeoFinance
4y
RE: Michael Saylor Says Bitcoin Will Replace the Stock and Bond Index
He is right. I like this guy.
$ 0.000
1

Follow, be first to know

Nothing found in comments.