ajj app ko maine ik kabshurat dog kye photo share kerne lagai hoo maine app ko ajj kye mere post bhut hai zaida achi lagye gai.aur pasand bhi ayaai gyee.mujhe dog achi lagte hai.aur dog ka bhut hai zaida mujhe shouq bhi hai maine uss animal ko bhut pasand kartai hoo.dog ik kabshurat animal hai mujhe yeahi dog bhut hai zaida achi lagai hai uss lyeahi maine app dostion kye saath yeahi dog kye photo share kerehai hoo mujhe umeed hai app ko acha lagai ga.yeahi bhut hai acha aur kabshurat dog hai aur maine uss ko dekhai tu mujhe bhut hai zaida acha lagai hai yeahi wala dog.mujhe aur mere saab friend ko dog bhut acha lagtai hai aur mera ik friend hai uss kye pass ik kabshurat dog bhi hai aisya dog hai jaisey maine app ko photo dekhai hai.
image source
mujhe aur mere ghar walo ko saab ko dog bhut zaida achi lagte hai loog dog sy bhut pyaar bhi karte hai maine bhi dog sy bhut hai ziada pyaar kartai hoo.aur bhair kye loog jao hotey hai woh uss animal ko shouq sy apni pass rekthai hai.