Dlive+Dmania+Dsound postları için 0.300sbd karşılığında 6Oy+5 Yorum +5 Resteem yapılacaktır. Dlive+Dmania+Dsound postları icin 0.200 sbd karşılgında 6Oy+5yorum yapılır. Bot öğelen 12 den akşam 8 e kadar çalışıyor