Merhaba arkadaşlar bugün size boza'dan bahsetmek istedim.
kış aylarının malum içecegi içecek deriz ama genelde kasıkla yeriz
Boza:mayalı alkolsuz ve ham maddesi darı olan bir türk içecegidir.
bozayı tarcın ve leblebiyle yemelidir tad açısından tatlı ve ekşimsi tadı olmak üzre iki çesittir.Kesinlikle serin ortamda en fazla 10 ila 12 gün saklamalıdır deselerde siz siz olun en fazla birhafta bekletin .
birazda faydalarından bahsedelim:
dogum yapmıs emziren annelere süt yapmaktadır.
kansorojen maddeleri önler.
hazmı kolaylaştırır.
mide icin faydalıdır.
vücutta direnci saglar.
enerjı verir.
severek yiyeceginiz boza kış günlerinin vaz gecilmezi afiyet olsun
eskişehire yolunuz düşerse mutlaka karakedi bozacısına ugramadan gecmeyin bu lezzete orda ulasabilirsiniz
bu arada reklamda yapmıs olduk :))