Fonda bir şarkı çalıyor şu an ama sadece ben duyuyorum. Yağmur yağmur yağmur yağmuuuurrr. Ne dinlerdim eskiden. O zamanlar oyun oynamak için dışarıya çıkamazdım, hava soğuk olurdu ben de evde bunu dinlerdim. Çok severim yağmuru ama en çok nisan ve ağustosta güzel biri ben gidiyorum diyorum biri de ben geliyorum.