Nå er det lenge si eg har skreve noko her, men betre seint en alldrig.
Eg vakna i dag med tankar rundt korleis forskjellige folk reagere på feil dei gere. For ein del reagere med å le av seg sjølv, som ser mykje kjekkare ut enn å bli irritert på seg sjølv, som eg har ein tendens til å gjera. Kva er eigentleg betre? kva er effekten av å le kontra å bli sint når ein gjere eller ser feil?
Tenkte litt rundt det og fant ut eg ville skriva ner litt av det eg kom fram til. Delvis fordi eg vil bruka det som ein del av konseptett bak nettsida mi. For eg har laga ei nettsida som eg vil jobba med framøve. Den er nå ei gratis nettsida via wordpress, men plannen er å laga den til ei ikkje .wordpess sida. Men for nå som første steg er adressa denne: https://kvenereg.wordpress.com Men vil seinare laga den til "kvenereg.no eller .net eller kva det nå blir. Det er eg ikkje heilt sikker på enda.
Men teksten eg skrei som første uversjon er denne:
Eg harikkje lagt den utder enda, vil sjå om eg kanskje vil endra litt på den før det.