Seagul samadri parinda hai, yeah bhut he payra hai, aur agar ap as ki eyes ma dekhain tu yeah thora odass lug raha hai aur as ki odasi yeah bat rahi hai ka yeah apnay dost say bachar gya hai.lakin yeah ship par jaisa nazar aya as ki photo lay li guy aur yeah manzar cammera ki ankha nay hamesha ka lia mafoz kr lia
yeah squirrel hai aur yeah as time nashta kr raha hai, yeah khanay ma atnay masrof hai, ka as ku sub khuch bhool gya hai, ka kuy as ki tasveer lay raha hai, mujay yaqeen hai, app ku bhe harat hoo g ka yeah pic kasay ban guy.
yeah apni murgi ka sath ashaq lra raha hai, aur us ka sath sex ma masrof hai, jub as ku as halat ma dakha gya tu camera ki ankh nay yeah manzar save kar lia, lakin yeah dono atnay masti ma mas thay ka kissi par tawaja na da skahy,