45

jcdent

Available
Used
Resource Credits
374 Followers
193 Following
Poland
December 2, 2017
jcdent
polish
6y
Las
$ 0.000
5
2
jcdent
polish
6y
Już prawie jesień
$ 0.000
4
jcdent
busy
6y
Moja działka AD 2018. Sałata i pomidory
Witam, mam nadzieję,że pomimo kilkumiesięcznej przerwy związanej z zawirowaniami w mojej pracy nie odpuszczę sobie blogowania na steemicie.Dzìś szorcik związany z jednym z moich hobby, tj. z ogrodnictwem.
$ 0.102
9
8
jcdent
polish
6y
Długi weekend w Świdnicy
Witam, Dziś bardzo krótko bo piszę z komórki. Jestem z żoną i synem z wizytą u teściów w Świdnicy.Obserwuję to miasto od kilkunastu lat i muszę stwierdzić, że bardzo wyładniało. Zdjęcia z jednego z odnowionych
$ 0.042
4
jcdent
strimi
6y
Nimiq - krótki ale treściwy opis
Niedawno reklamowałem kryptowalutę nimiq. Jeżeli chcecie wiedzieć więcej to zachęcam do lektury wpisu rrowlanda - admina porkypool.com. Link do tekstu anglojęzycznego
$ 0.000
2
jcdent
polish
6y
Nimiq, waluta, którą należy obserwować
Witam, ostatnio za mną trudny okres, o czym pisałem w swoim ostatnim wpisie. Roboty, póki co nie zmieniłem, ale cały czas szukam i mam pewność, że znajdę coś dużo lepszego. Ale teraz do rzeczy. Kryptowalutę
$ 0.032
8
2
jcdent
busy
7y
Czas na zmiany!
Witam, długo mnie nie było, bo byłem strasznie zajęty. Poza tym wydarzenia z życia zawodowego spowodowały, że nie mogłem się skoncentrować, Mówiąc wprost dostałem megareprymendę w pracy , w sumie nie wiem,
$ 0.173
4
2
jcdent
strimi
7y
Twój głos może nic nie zmieni, ale może spowodować, że przestaną ginąć cywile w Afrin
“Bardzo Was proszę o podpisanie petycji, wzywającej amerykański Kongres do wydania rezolucji, w celu ochrony ludności cywilnej w #Afrin. Podpisanie tej petycji zajmie minutę. on Strimi.itSee the full content
$ 0.000
6
6
jcdent
busy
7y
Jeszcze raz o Rodos
Witam, jestem w fazie akumulowania sił do dalszego pisanie na steemie. Dziś w ramach relaksu i żeby nie wyjść z wprawy zamieszczam kolejną porcję zdjęć dotyczącą mojego pobytu na Rodos w 2008 roku. Amfiteatr
$ 0.100
10
3
1
jcdent
polish
7y
Kilka słów o winie mszalnym
Witam, dzisiaj chciałbym zając się, mam nadzieję interesującym tematem, mianowicie winem mszalnym. Mam nadzieję, że komentarze nie pójdą w stronę ideolo, czego żyjąc w naszym ukochanym polskim kraju mam
$ 7.504
17
9
jcdent
polish
7y
Czy Polacy są narodem zbrodniarzy?
Witajcie, miałem pisać dalej o winach, ale wobec zaistniaĺej sytuacji związanej z awanturą wokół noweli ustawy o ipn, napiszę tekst o czym innym. Czy Polacy to naród samych bohaterów? Sqrw..ński i bezczelny
$ 0.140
11
kurator-polski
polish
7y
jcdent reblogged
Tygodnik Kuratorski #0 - nowy projekt
Zgodnie z zapowiedziami, mamy przyjemność zaprezentować Wam zerowy numer pilotażowy Tygodnika Kuratorskiego. Dlaczego zerowy? Ano dlatego, że prezentujemy w nim jedynie część naszego projektu. Wizja Istnienie
$ 29.397
107
28
11
jcdent
polish
7y
Zakręcenie – rzecz o kolekcjonowaniu korkociągów
Witam, dzisiaj zgłaszam swój akces do konkursu #tematygodnia. Zgodnie z nowym regulaminem informuję, że mój wpis konweniuje z tematem nr 1 tj. Museum Mayer van der Bergh. Po krótkim wstępie wracam do ad
$ 11.221
40
13
jcdent
polish
7y
Łagów Lubuski
Witajcie kochani dzisiaj kolejna porcyjka zdjęć z Łagowa Lubuskiego, który nie bez przyczyny jest nazywany perłą województwa lubuskiego. Główne atrakcje miejscowości to dwa piękne jeziora, zamek joannicki,
$ 0.398
10
1
jcdent
polish
7y
Wino patykiem pisane
Wino patykiem pisane to jeden z symboli PRLu. Popularny "jabol" to dla wielu z nas jedno z pierwszych alkoholowych doświadczeń. Druga nazwa to "siara" co było związane z rzekomo niezwykle
$ 1.559
15
2
jcdent
polish
7y
Kryptowalutowy szorcik
To zrzut ekranu z naszej ulubionej strony zrobiony 4 dni temu. Wykres przedstawia ogólną kapitalizację rynku krypto. Ja tu widzę ewidentnie rgra. Teraz szybka analiza. Możliwości są 2: realizacja rgra
$ 1.446
10
1
mustermark
polish
7y
jcdent reblogged
Sympozjon - czyli jak pijąc na umór tworzyć kulturę
Co to jest sympozjon? Sympozjon to tradycja całonocnego picia wina, której hołdowała grecka arystokracja przez około pięć wieków (VIII - IV w. p.n.e.) - czyli od epoki archaicznej do początków epoki
$ 0.105
4
7
1
jcdent
busy
7y
Wino w starożytnej Grecji i Rzymie
Witam, cieszę się, że moje wpisy o winie cieszą się powodzeniem. W poprzednim opisałem historię wina w starożytnym Egipcie i Mezopotamii. Dzisiaj przejdę do zagadnień bliższych nam czasowo i geograficznie
$ 23.234
31
11
jcdent
busy
7y
Arboretum w Przelewicach
Witajcie, dzisiaj naprawdę krótko. Zamieszczam zdjęcia z wizyty w arboretum w Przelewicach na Pomorzu Zachodnim. Jeżeli macie trochę wolnego czasu w drodze nad morze z albo w kierunku powrotnym, koniecznie
$ 0.000
2
jcdent
busy
7y
Jak głupio stracić głos od busy.org?
Witajcie, Na wstępie przeproszam was za niesamowicie szybkie tempo publikacji postów. Obiecuję, że przez najbliższe kilka dni nie zamieszczę nowego wpisu. Mój post jest reakcją na świetny artykuł użytkownika
$ 0.470
8
3

Follow, be first to know

Nothing found in blogs.