50

ilkeryilmaz

İlker
Bilgisayar öğretmenliği yüksek lisans öğrencisi ve satranç antrenörü
Available
Used
Resource Credits
815 Followers
838 Following
BURSA
March 2, 2018
ilkeryilmaz
scorum
6y
RE: Sporun ve Taraftarların Yeni Adresi: SCORUM
İyi yapmışsın abla hoş geldin :) bende aktif kullanmaya çalışıcam
$ 0.000
0
ilkeryilmaz
bidbot
6y
RE: Botlar, Steemit Ve Utrum İle İlgili Sohbet
bilgilendirici bir post olmmuş hocam steemit açısından devamını bekliyoruz
$ 0.000
0
ilkeryilmaz
scorum
6y
RE: Sporun ve Taraftarların Yeni Adresi: SCORUM
steemit benzeri bir platform hocam katılmanızı tavsiye ederim arkadaşlar yardımcı oluyorlar
$ 0.000
0
3
ilkeryilmaz
steempress
6y
RE: Yatay Geçiş Yapmanın Püf Noktaları Nelerdir?
Doğru diyorsunuz hocam dediğiniz gibi yatay geçiş çok zor bir süreç malesef. Özellikle üniversitelerde daha da zorlaştırılıyor.
$ 0.000
0
1
ilkeryilmaz
tr
6y
RE: Günlük Yorum Etkinliği 28.07.2018
Şu anda Sherlock Holmes Baskerville'lerin Köpeği isimli kitabını okuyorum. Bu kitaba henüz yeni başladım. Bu kitap Sherlock Holmes serisinin okuduğum ilk kitabı olacak. Diğerleri de sırada. En son okuduğum
$ 0.000
1
ilkeryilmaz
spanish
6y
RE: El arte del Universo.
I do not know how the SBDs are sent back to your account. It's a theft
$ 0.000
0
ilkeryilmaz
tr
6y
RE: Günlük Yorum Etkinliği 25.07.2018
Nüfus sayımız ülke bazında bakıldığında (Suriyelileri saymazsak) çok çok fazla diyemeyiz ki üfus ve alanımız Almanya ile kıyasladığımızda bizim yerleşim alanımız daa geniş. Fakat sıkıntı şu ki büyük şehirlerin
$ 0.093
1
1
ilkeryilmaz
steempress
6y
RE: Kelime Canavarı Yarışması #5 Sonuçları
elimden geldiğince katılmaya çalışıyorum :)
$ 0.000
0
ilkeryilmaz
tr
6y
RE: Günlük Yorum Etkinliği 24.07.2018
Öncelikle tiyatroyu kendi açımdan yorumlamak istiyorum. Tiyatro çok emek isteyen zor bir sanat. Ayrıca izleyenler için çok eğlenceli olduğunu düşünüyorum ve güzel bir oyun olduğunda da elimden geldikçe
$ 0.100
1
ilkeryilmaz
steempress
6y
RE: Kelime Canavarı Yarışması #5 Sonuçları
eğlenceli bir yarışma oluyor :) katlan arkadaşları tebrik ederim ayrıca ödüller için de teşekkür ederim :)
$ 0.000
0
2
ilkeryilmaz
steempress
6y
RE: Kelime Canavarı Yarışması #5
9 harfli: KABARTICI Anlamı: Kek vb. yaparken kullanılan malzeme. 8 harfli: ABARTICI Anlamı: Bir olayı anlatırken o olayı abartarak anlatanlar için kullanılan kelime 7 harfli: ARABACI Anlamı: araba süren,
$ 0.000
0
ilkeryilmaz
tr
6y
RE: Günlük Yorum Etkinliği 18.07.2018
Öncelikle askerliğin zorunlu olması konusunda bir yorum yapmak istiyorum. Askerlik zorunlu olması nedeniyle her gencin karşına mezuniyet sonrası bir engel olarak çıkıyor. Peki bunlar ne gibi engeller?
$ 0.107
2
ilkeryilmaz
tr
6y
RE: Dizi - Film Önerileri Serisi 1
ona da gelicem ama sonu beni hayal kırıklığına uğratmıştı abi o :) kendimi 6 sezonu boşuna izlemişim gibi hissettirmişti o son bölüm. Hatta son sezonlarda iyice saçmaladıydılar zaten :)
$ 0.000
0
ilkeryilmaz
tr
6y
RE: Dizi - Film Önerileri Serisi 1
tatil dönüşü bakmaya çalışacağım mutlaka :)
$ 0.000
0
ilkeryilmaz
tr
6y
RE: Dizi - Film Önerileri Serisi 1
hiç izlemedim ama bir ara denerim onu da :) gerçi uzun zamandır izleyemiyorum bende tatile çıkmışken biraz sardım yine sene boyunnca izleyemediğim 4 diziyi bitirdim yeni sezonunu :) 1 tane de yeni başladım.
$ 0.000
0
2
ilkeryilmaz
cointurk
6y
RE: Coinplugturk Telegram Kanalı'na Katılın ve En Fazla 5 $ Oy Alın
Katıldım kullanıcı adım İlker Yılmaz
$ 1.294
2
ilkeryilmaz
tr
6y
RE: Günlük Yorum Etkinliği 13.07.2018
Bu soru açıkçası çok zor yerden geldi. O kadar çok sevdiğim kişi var ki hepsini burada sıralamam bile zor olur. Ancak bir bilim adamı bir komutan olarak sıralama olmaması nedeniyle bu soruya cevap olarak
$ 0.115
2
ilkeryilmaz
steempress
6y
RE: Kelime Canavarı Yarışması #2
9Harfli kelime: ABLACILIK (daha önce yazılmış fakat başka çıkmıyor) Anlamı : Sevicilik 8 harfli kelime: BALCILIK Anlamı: Bal toplama ve ticareti yapan meslek 7 harfli kelime: BALIKÇI Anlamı: Balık tutma
$ 0.000
2
ilkeryilmaz
steempress
6y
RE: Kelime Canavar Yarışması #1 Sonuçları
teşekkürler katılım artarsa eğlenceli bir yarışma olacak :)
$ 0.000
2
1
ilkeryilmaz
tr
6y
RE: 40 Steem Ödüllü Yarışma!
$ 0.000
1

Follow, be first to know

Nothing found in comments.