40

ierkose

Available
Used
Resource Credits
111 Followers
10 Following
June 8, 2018
ierkose
tr
5y
RE: AN
@avina :) eleştiri kesinlikle olumsuz olarak algılamadım..eleştiri alabilmek keyifli ve kendini geliştirebilmek için motive edici:) iş yerindenki bilgisayarıma ilk steemite giriş yapınca, maalesef sakin
$ 0.000
0
1
ierkose
tr
5y
RE: AN
@avina teşekkürler eleştiriniz için:)
$ 0.000
0
3
ierkose
tr
5y
RE: TEBESSÜM
@sudefteri teşekkürler.. haklısınız bu açıdan hiç dikkat etmiyorum..eleştiriniz için ayrıca teşekkürler:)
$ 0.000
0
ierkose
tr
5y
RE: Uçuşan Notlar
''Nasıl hissedeceğini şaşırmış bir vaziyetteyim Duygular, düşünceler arap saçına dönmüş Kimseler üzülmesin diye düşünen o adam Ruhunun orta yerinde ölü bulunmuş Zihninin derinlerinde ne bulunur insanın
$ 0.000
0
1
ierkose
tr
5y
RE: İSPANYOLAAA
@tahirozgen hoşgördüm teşekkürler:) hiç öyle ayak sızlaması hissetmedim aksine hareketsizlik beni darlıyor yoruyor:)) 9 şehir üstüne İstanbul'u da iki yaka yapmazsam da içimde kalırdı:) Çok keyifliydi
$ 0.000
0
ierkose
tr
5y
RE: İSPANYOLAAA
:)) @edebiyat
$ 0.000
0
ierkose
tr
5y
RE: İSPANYOLAAA
Çok teşekkürler @damla biraz alelacele bir yazı oldu:)
$ 0.000
0
ierkose
tr
5y
RE: İSPANYOLAAA
@sahinadm çok teşekkürler
$ 0.000
0
ierkose
tr
5y
RE: TESADÜF
teşekkürler @damla ben de bekliyorum:)
$ 0.000
0
ierkose
tr
5y
RE: TESADÜF
teşekkürler :) @sudefteri
$ 0.000
0
ierkose
tr
5y
RE: TESADÜF
teşekkürler @etasarim
$ 0.000
0
ierkose
tr
5y
RE: TESADÜF
Antidepresanlar hep ilgimi çekmiştir benim de, o kadar stajın içinde psikiyatri stajında birinci olmuştum:)) Psikofarmakoloji notlarım çoğaltılmıştır. Tıp 5. sınıftan itibaren afinitemin olduğu ve tesadüfen
$ 0.000
0
ierkose
tr
6y
RE: Kayıp Mektup
''Hani kendimizden razıyız diyelim, öteki de olmuyor. Yani her şeyi yüzüstü bırakmak göze alınmıyor. Böyle gidiyoruz işte. Bir yanımız "kalk gidelim", öbür yanımız "otur" diyor.
$ 0.000
0
1
ierkose
tr
6y
RE: CEMRE
teşekkürler:)
$ 0.000
0
ierkose
tr
6y
RE: CEMRE
Kesinlikle ;) teşekkürler @baycan
$ 0.000
0
ierkose
tr
6y
RE: Help
Çok teşekkürler @sahinadm ..Madem çıkamıyorum sizleri okumaya ve takip etmeye devam edeyim o zaman..
$ 0.000
0
ierkose
tr
6y
RE: Help
Çok teşekkürler sevgili @damla ..
$ 0.022
1
1
ierkose
tr
6y
RE: Help
Teşekkürler @avina bilgilendirme ve zaman ayırdığınız için..Kızgın değilim:) Sadece burda bulunmamın yanlış olduğunu düşündüğüm içindi..
$ 0.000
0
1
ierkose
tr
6y
RE: AÇELYA
Teşekkürler:) Maksadım yazı yazmak falan değildi:) Sabah çiçeğimi öyle görünce bunu paylaşacak kimse de yoktu:( Bir steemite dert dökeyim dedim hepsi bu..Bilgisayardan yazdığım için de ''utangaç emoji
$ 0.000
0
1
ierkose
tr
6y
RE: AÇELYA
Kesinlikle bugün çiçeklerim bana bir gerçeği daha gösterdi:)) Beyaz açelya; uzakta olan sevgiliden beklenmekte olan masum bir haber ya da içinde sevgiliye karşı duyulan safça sevgi anlamını taşımakta iken,
$ 0.000
0

Follow, be first to know

Nothing found in comments.