기록하기 위해 시작합니다.
무언가를 쓴다는 건 참 서툴지만, 쓰다보면 익숙해지겠죠
사진을 올리기도 하겠고,
경제 사회 이슈를 논하기도 하게쓰며,
쓸데없는 잡설을 늘여놓기도 하겠습니다.
Start Steemit for record purpose.
I am not good at writing, not a professional writer, but wanna start this anyway.
I will post photo (will be mainly films)
jibber-jabber about this and that.