https://steemit.com/steemit/@cannabissativa/steemit-question-upvoting-mechanism
Steemit içinde ciddi bir gruplaşma olduğunu düşünüyorum. Burada takip ettiğim kadarıyla çok kaliteli ve çok özgün paylaşımlara oy vs. gitmiyor. Belli başlı kişilerin çok daha kalitesiz ve sıradan paylaşımları akıllara zarar oylar ve kazançlar elde ediyor. Öte yandan çok harika bir çizim, sanatsal bir çalışma ise hiç göze batmadan kaybolup gidiyor. Zaten new kısmında dakikada yüzlerce ve çoğusu da kopya bomboş ve anlamsız paylaşım yapılıyor. Steemit eğerki bir içerik ağı olmayı planlıyorsa Wikipedia vs. gibi çok yanlış yoldadır. Bu şekilde sadece belli gurpların birbirlerine oy verdiği ve gerçekten hak eden paylaşımların ise gözden kaybolduğu bir platform olarak Steemit Beta'dan öteye gidemez. Bugün 3.5 saat araştırıp paylaştığım %100 özgün içerik hiç görünmedi bile. Buraya özgün içerik eklemek anlamsız. Zaman ayırmak anlamsız. Birçok kişi gibi gruplaşarak kopya ve anlamsız içeriklerle kazanmak çok daha zahmetsiz olur.
I think Steemit is a serious grouping. As I follow here, it is very good quality and very unique sharing votes and so on. do not go. Much lower quality and ordinary shares of the mainstream people earn votes and gains on the minds. On the other hand, a very wonderful drawing, artistic work is lost without sinking. Already in the new part hundreds of minutes and many copies are empty and meaningless sharing is done. Steemit if you are planning to be a content network, as it is on the wrong path. In this way, Steemit Beta can not go beyond Beta as a platform where only certain gurus voted for each other, and the shares that really deserve are lost from the eye. Today, I do not even see 100% original content, which I have shared about 3.5 hours. It is pointless to add original content here. Time is meaningless. Grouping like many people makes copying and meaningless content much more effortless to win.